eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Poznań: Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia
Numer ogłoszenia: 343538 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - Ustawa z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z poź. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po zgłoszeniu o jej wydanie fax nr:(61) 8772850.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.