eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wspomagających słyszenie w Teatrze Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu PITAGORAS 2007 - pomoc osobom



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Radom: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wspomagających słyszenie w Teatrze Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu PITAGORAS 2007 - pomoc osobom z uszkodzeniem słuchu
Numer ogłoszenia: 343323 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu , plac Jagielloński 15, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3845306, faks 048 3845307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wspomagających słyszenie w Teatrze Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu PITAGORAS 2007 - pomoc osobom z uszkodzeniem słuchu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wspomagających słyszenie dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu pn.: Pitagoras 2007 - pomoc osobom z uszkodzeniem słuchu. 1. Stacjonarny nadajnik systemu - 4 szt. (Moc wyjściowa - 10mW, pasmo przenoszenia - 60 Hz - 10 kHz (?3dB), stosunek S/N (A-ważone) - 80 dB Max zniekształcenia THD - 2%, zakres częstotliwości kanałów - 863.050 - 864.950 MHz, ilość kanałów - min. 16, zasięg nadawania - min. 100 m, minimum dwa niesymetryczne wejścia +/- 10 dBu na złączach RCA, minimum jedno wejście symetryczne - mikrofonowo liniowe z możliwością przełączania czułości, wskaźnik wysterowania sygnału - diodowy lub wskazówkowy, Wbudowane zasilanie Phantom dla mikrofonów pojemnościowych.) 2. Uniwersalny zestaw montażowy Rack 19 - 2 szt. (zestaw uchwytów do montażu odbiornika w szafie o standardzie 19) 3. Bezprzewodowy odbiornik UHF min. 16 kanałów - 80 szt. (bezprzewodowy odbiornik pracujący w paśmie UHF, zasilanie akumulatorami w wymiarze AA, możliwość ładowania akumulatorów bez ich wyjmowania, regulacja głośności oraz wyboru kanału, pasmo przenoszenia - 60 Hz - 10 kHz (?3dB), stosunek S/N (A-ważone) - 70 dB max zniekształcenia THD - 2%, zakres częstotliwości kanałów - 863.050 - 864.950 MHz, ilość kanałów - min. 16, wyjście słuchawkowe - minijack 3,5, wyświetlacz LCD z funkcją wyświetlania informacji o poziomie naładowania baterii, numerze kanału pracy) 4. Akumulatory NIMH (para) - 85 szt. (akumulatory NIMH typu AA - zestaw po 2 szt.) 5. Ładowarka do ładowania akumulatorów w 16 odbiornikach - 6 szt. (ładowarka zbiorcza umożliwiająca jednoczesne ładowanie minimum 16 odbiorników, zasilanie - 230V) 6. Antena do nadajnika - 4 szt. (antena UHF szerokopasmowa, montaż na złączu BNC) 7. Uchwyt ścienny do anteny z kablem - 4 szt. (uchwyt do montażu anteny UHF, gniazdo BNC) 8. Słuchawki do odbiorników - 88 szt. (słuchawki podwójne - stereo, impedancja - 32 ohm, maksymalny poziom sygnału - 150 mW, złącze - minijack 3,5) 9. Pętla indukcyjna do odbiornika - 30 szt. (impedancja - 12 ohm, maksymalny poziom sygnału - 2 W, złącze - minijack 3,5) 10. Zestaw głośnikowy 200W - aktywny - 2 szt. 11. Bezprzewodowy zestaw mikrofonowy UHF - mikrofon przypinany do ubrania - 2 szt. (minimum 100 kanałów, nadajnik przypinany do paska, mikrofon pojemnościowy przypinany do ubrania) 12. Szafa w standardzie 19 - 2 szt. (Szafa stalowa w standardzie 19, wysokość montażu wewnętrznego min 16U, drzwi szklane zamykane na kluczyk, koła transportowe) Niezbędne okablowanie, programowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna: wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń wspomagających słyszenie, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto oraz zatrudniania minimum jedej osoby przeszkolonej w zakresie instalacji i programowania bezprzewodowego systemu do wspomagania słyszenia, z aktualnym certyfikatem wydanym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Certyfikat nie może dotyczyć innego systemu niż oferowany, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden z Wykonawców ( lub wspólnie) spełniał/li w/wym. wymagania. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 i 10 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz § 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.07.223.1655 oraz Dz.U.08.171.1058) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3.parafowany na każdej stronie projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SIWZ, 5.wykaz wykonanych w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń wspomagających słyszenie, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 6.potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia certyfikatu, o którym mowa w § 8 pkt. 2 - załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: Załącznik nr 7 (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu Pl. Jagielloński 15; 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu Pl. Jagielloński 15; 26-600 Radom sekretariat, 2 piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.