eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubie › Zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej)



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Łubie: Zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej)
Numer ogłoszenia: 341561 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu , ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie, woj. śląskie, tel. 032 2331211, faks 032 2331224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslubie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Samorządowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: olej napędowy w ilosci 3700 l benzyna bezołowiowa w ilosci 300 l.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się dostawcy, którzy a.spełniają warunki ikreślone w art.22, ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c.zaoferują dostępną stację paliw do 10 km od siedziby zamawiającego. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta ma zawierać: a. wypełniony, podpisany i opeczętowany przez osobę upoważnioną(osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wg wzoru, który stanowi druk będący załącznikiem nr 2 do niniejszei SIWZ b. wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji c. wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24, ust. 1 i 2 tej ustawy, d. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześciej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. stosowne pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub innych dokumentów złożonych przez wykonawcę, f. umowa spółki cywilnej jeżeli działalność gospodarcza przedziębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji stron/wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki), g. parafowany wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr. 4 do niniejszej specyfikacji, h. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia (o ile dotyczy), i. oświadczenie o podwykonawstwie (jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom składa oświadczenie, w którym wskazuje powierzoną część zamówienia podwykonawcom,skłąda oświadczenie , w którym wskazuje powierzoną część - załącznik nr 3 do SIWZ) j) oświadczenie o odległości najbliższej stacji paliwowej od siedziby zamawiającego/element formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpslubie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Pyskowicka 34 42-674 Łubie w sekretariacie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu ul. Pyskowicka 34 42-674 Łubie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.