eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › przebudowa składowiska w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów ochrony środowiska



Ogłoszenie z dnia 2006-06-28

POZYCJA 34085

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kunów: przebudowa składowiska w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów ochrony środowiska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o., do kontaktów: Albert Langa, Tomasz Kosiak, Janik, ul. Borowska 1, 27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2631656, fax 041 2620669, e-mail: zuojanik@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik Adres profilu nabywcy (URL): j.w. Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o., Albert Langa, Tomasz Kosiak, ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2620669, fax 041 2620669, e-mail: zuojanik@poczta.onet.pl, www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o., Albert Langa, Tomasz Kosiak, ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2620669, fax 041 2620669, e-mail: zuojanik@poczta.onet.pl, www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o., Albert Langa, Tomasz Kosiak, ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2620669, fax 041 2620669, e-mail: zuojanik@poczta.onet.pl, www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka komunalna (5 gmin); Gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa składowiska w celu dostosowania go do obowiązujących przepisów ochrony środowiska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Z. U. O. "Janik" Sp. z o.o.Janik ul. Borowska 1, 27-415 Kunów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: - Ukształtowanie kwatery; - Uszczelnienie mineralne i geosyntetyczne kwatery; - Stały system monitoringu sensorowego; - Warstwa ochronno-drenażowa; - System odgazowania; - Gospodarka odciekami; - Częściowa rekultywacja czaszy składowiska 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. wypełniony formularz oferty, 2. dowód wniesienia wadium, 3. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem, w tym: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, f) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (lata 2003, 2004, 2005), g) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca , 5. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 8. dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia - wykonanie: Ukształtowania kwatery; Uszczelnienia mineralne i geosyntetyczne kwatery; Stałego systemu monitoringu sensorowego; Warstwy ochronno-drenażowa; Systemu odgazowania; Systemu gospodarki odciekami; Częściowej rekultywacji czaszy składowiska. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dołączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacja projektowa 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie, wadium w jednej z form wymienionych w art. 45 ustawy w wysokości 70 000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia złożenia ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w INVEST BANK S.A. nr 75 1680 1062 0000 3000 0343 2785 z dopiskiem "wadium". Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty przetargowej (oryginał).Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu dokonany zostanie zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4 ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy udokumentują spełnianie następujących warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, 3) dostarczą ofertę sporządzoną zgodnie z zapisami SIWZ, 4) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - co najmniej 2 odpowiadające swoim rodzajem inwestycje dotyczące budowy składowisk odpadów komunalnych uszczelnianych warstwą mineralną o współczynniku filtracji k = 1x10 do potęgi -9 m/s, geomembraną PEHD i matą bentonitową (razem - uszczelnienie wielowarstwowe), z których co najmniej jedna o powierzchni minimum 2 ha, - system monitoringu sensorowego na co najmniej 2 obiektach składowania odpadów komunalnych, - co najmniej 2 odpowiadające swoim rodzajem inwestycje dotyczące budowy składowisk odpadów komunalnych o wartości minimum 3 000 000 zł; 5) osiągnęli w ostatnich trzech latach roczny obrót w robotach budowlanych na poziomie co najmniej 5 000 000 zł, 6) posiadają środki na realizację niniejszej inwestycji na poziomie co najmniej 3 000 000 zł, 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w wysokości minimum 3 000 000 zł, 8) udzielają gwarancji na roboty budowlane na okres co najmniej 60 miesięcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu realizowane będzie w toku prac komisji przetargowej na zasadzie spełnia/nie spełnia podczas wnikliwej analizy złożonych dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem, w tym: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, f) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (lata 2003, 2004, 2005), g) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4 Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 5 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, 6 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 7 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 8 dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 13:00, Siedziba Zarządu Z.U.O. Ostrowiec Św. ul. Sienkiewicza 91.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.