eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Warszawa: Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu
Numer ogłoszenia: 340560 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez okres 2 lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi zarządzania nieruchomościami Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego dla każdej z części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizuje zrealizował co najmniej dwie usługi (tj. dwie odrębne umowy zobowiązaniowe), każda trwająca co najmniej 12 miesięcy dla jednego odbiorcy, polegające na zarządzaniu budynkami o powierzchni co najmniej 500 m2 każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą licencję zarządcy nieruchomościami, nadaną w trybie art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 ze zm.);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: a)w przypadku zmiany osób, o których mowa w § 4 ust. 2 umowy na inne, posiadające wymagane prawem kwalifikacje, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego; b)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; c)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia (np: w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto); d)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; e)wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; f)w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 2.Postanowienia umowy nie mogą być zmienione, ani uzupełnione postanowieniami niekorzystnymi dla Zamawiającego, jeżeli zmiana powodowałaby istotną zmianę treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca chyba, że konieczność zmiany spowodowana będzie okolicznościami, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: kurier, osobiście -ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62 w godzinach pracy Zamawiającego(73o - 153o), poczta -ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: kurier, osobiście -ul.Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62 w godzinach pracy Zamawiającego(73o - 153o), poczta -ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Lublinie przy ul. Witosa 5. Zamawiający w zakresie części I wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 2/11, o powierzchni 944 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 504,3 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I został przedstawiony w załączniku nr 1 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Krakowie przy ul. Pocieszka 5. Zamawiający w zakresie części II wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 150/7, o powierzchni 4 341,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 1 971,90 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II został przedstawiony w załączniku nr 1 b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Katowicach przy ul. Cedrowej 8. Zamawiający w zakresie części III wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działki o nr 2/225 i nr 10/03, o powierzchni 1 347,00 m2, na których znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 484,70 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III został przedstawiony w załączniku nr 1 c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24B. Zamawiający w zakresie części IV wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działki o nr 353/3 obszaru 608,00 m2 oraz nr 353/4 obszaru 519,00 m2, o łącznej powierzchni 1127,00 m2, na których znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 1 824,62 m2 i dzierżawą części nieruchomości o nr działek 355/1 i 354, o powierzchni 635,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV został przedstawiony w załączniku nr 1 d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Wrocław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Solskiego 5. Zamawiający w zakresie części V wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 2/1 o powierzchni 1531,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 714,60 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. V został przedstawiony w załączniku nr 1 e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Poznań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zarządzania nieruchomością Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 391. Zamawiający w zakresie części VI wymaga: zarządzania nieruchomością, oznaczoną jako działka o nr 459, o powierzchni 1 440,00 m2, na której znajduje się budynek o powierzchni użytkowej 854,11 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. VI został przedstawiony w załączniku nr 1 f do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.