eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2010/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 340398 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303884 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2010/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym ulic, placów, chodników i alejek parkowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, a w szczególności: 1) akcję czynną realizowaną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od 15 listopada 2010r. do 31 marca 2011r; 2) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2011r. Ad.1. AKCJA CZYNNA. Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Decyzję o jej uruchomieniu podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego, powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od otrzymania dyspozycji od dyspozytora. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac odnotowując to w Dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyżurnego dyspozytora. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od istniejącej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją. Funkcję dyżurującego dyspozytora pełnić będą: a) w godzinach urzędowania Urzędu Miasta Zgierza - pracownicy Wydziału Infrastruktury Miejskiej, Telefony: 714-32-70, 714-32-71, 714-31-50, 714-31-52, 714-31-51, 714-31-39, b) poza godzinami urzędowania Urzędu Miasta Zgierza oraz w dni wolne od pracy - dyżurny Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, telefony całodobowe: 42 714-32-22, 0 510-068-222, 42 714-32-23 /fax/. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po stwierdzeniu przez dyspozytora zjawiska śliskości; b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle/krańcówki/ i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 2 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie akcji przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywania długość pługowania jezdni wynosi - 184 km x 20-krotność = 3680 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek wynosi 5000 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek wynosi 200.000 m2. UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek musi nastąpić w ciągu 24 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tę dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega również prawo dokonywania zmian w standardach zimowego utrzymania jezdni i chodników. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza / Miejskie Centrum Reagowania Kryzysowego, Wydział Infrastruktury Miejskiej/; 3) Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: jeden stacjonarny i jeden komórkowy przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej; 4) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości; 5) W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. W szczególnie uzasadnionym przypadku, gdy Wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić akcji czynnej zgodnie ze standardami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, winien zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie przed lub w trakcie trwania wykonywania usługi; 6) Obowiązują szerokości pasa odśnieżania chodników wyszczególnionych w załączniku Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia (służą one również do obliczenia ceny oferty). Ich zmiana może nastąpić na żądanie dyżurnego dyspozytora; 7) Odśnieżanie i posypywanie chodników i alejek odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Ich krotność będzie zależała od dyspozycji dyżurnego dyspozytora akcji. Podane (przewidywane) ilości służą do określenia ceny ofertowej; 8) Ręczne odśnieżanie winno być przeprowadzone tam, gdzie niemożliwa będzie praca sprzętu mechanicznego. Taki fakt Wykonawca winien każdorazowo zgłosić Zamawiającemu. Ad. 2. POZIMOWE SPRZĄTANIE. Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń, przez co należy rozumieć każdy rodzaj zanieczyszczeń, które w danym momencie znajdą się na jezdni i chodnikach wraz z ich wywozem (zamawiający nie przewiduje w trakcie dokonywania tych czynności segregacji i usuwania selektywnego ww. zanieczyszczeń). W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe. Akcja pozimowego sprzątania rozpoczyna się po zakończeniu zimowej akcji czynnej, tj. od 1 kwietnia 2011r., o ile oczywiście pozwolą na to warunki atmosferyczne. Wcześniejsze rozpoczęcie pozimowego sprzątania może nastąpić wyłącznie na wyraźne życzenie Zamawiającego. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 200.000 m2. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. a) w zakresie temperatur do -9o C: - posypywanie piaskiem i mieszanką solno-piaskową w proporcji 0-30% w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych, tj. piaskiem lub mieszanką 30%. Przewidywana długość jezdni 90 km x 15-krotność = 1350 km. b) w zakresie temperatur poniżej -9oC: - posypywanie jezdni mieszanką solno-piaskową w proporcji 50% w zależności od występowania zjawisk atmosferycznych. Przewidywana do posypania długość jezdni: - mieszanka 50%: 90 km x 15-krotność = 1350 km. c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. Przewidywana powierzchnia posypywania: 100.000 m2. Przewidywana długość pługowania: 5000 km. Przewidywana powierzchnia ręcznego odśnieżania: 200.000 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień 15 listopada 2010r. 50% przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej materiałów, tj.: - piasek - 120 t, - mieszanka solno-piaskowa 30 % - 400 t, - mieszanka solno-piaskowa 50 % - 300 t. III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - pługopiaskarka - 5 szt., - pług skośny - 3 szt., - ładowarka - 1 szt., - równiarka - 2 szt., - koparko-ładowarka - 3 szt., - zamiatarka do ulic i chodników - 1 szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 7 marca 2007r. o zmianie ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 57, poz. 381). Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. ma on obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego. Załączniki: 1) wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1, 2) wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2, 3) standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 26, 91-613 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 730388,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 756040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 756040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 799842,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.