eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego (odzież ochrony radiologicznej, przyrządy pomiarowe) dla Instytutu Kardiologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego (odzież ochrony radiologicznej, przyrządy pomiarowe) dla Instytutu Kardiologii
Numer ogłoszenia: 340114 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii , ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, faks 022 8126732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego (odzież ochrony radiologicznej, przyrządy pomiarowe) dla Instytutu Kardiologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego (odzież ochrony radiologicznej, przyrządy pomiarowe) dla Instytutu Kardiologii. Łącznie 8 części: Część nr 1 - parawan jezdny (1 szt.); Część nr 2 - rękawice rentgenoochronne (4 pary); Część nr 3 - laryngoskopy światłowodowe (18 szt.); Część nr 4 - aparaty do mierzenia ciśnienia (35 szt.), mankiety ciśnieniowe do pomiaru ciśnienia (24 szt.), stetoskopy (17 szt.), resuscytatory (28 szt.); Część nr 5 - fartuchy (17 szt.) i garsonki ochronne (5 szt.); Część nr 6 - okulary ochronne (15 szt.), osłona na tarczycę (16 szt.); Część nr 7 - stojak na fartuchy RTG (2 szt.); Część nr 8 - statyw ze stali na kółkach (1 szt.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.20 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 35.12.22.00 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne 33.73.51.00 - Gogle ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale VIII. SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale VII. SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 i 3a do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 i 3a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 2. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ikard.pl- bezpłatna wersja elektroniczna SIWZ i/lub papierowa wersja SIWZ- Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, pok. 337, III piętro, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, koszt 10 zł netto+VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Kardiologii, Dział Handlowy, pokój nr 337, III piętro, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: parawan jezdny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: parawan jezdny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawice rentgenoochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice rentgenoochronne - 4 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: laryngoskopy światłowodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laryngoskopy światłowodowe - 18 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: aparaty do mierzenia ciśnienia, mankiety ciśnieniowe do pomiaru ciśnienia, stetoskopy, resuscytatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do mierzenia ciśnienia (35 szt.), mankiety ciśnieniowe do pomiaru ciśnienia (24 szt.), stetoskopy (17 szt.), resuscytatory (28 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: fartuchy i garsonki ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fartuchy ochronne (17 szt.) i garsonki ochronne (5 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: okulary ochronne, osłona na tarczycę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulary ochronne (15 szt.), osłona na tarczycę (16 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.51.00-2, 35.11.34.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: stojak na fartuchy RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stojak na fartuchy RTG (2 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: statyw ze stali na kółkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: statyw ze stali na kółkach (1 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.