eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i produktów w VII częściach do przeprowadzenia remontu pomieszczeń biura OKE w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie os. Szkolne 37.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Kraków: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i produktów w VII częściach do przeprowadzenia remontu pomieszczeń biura OKE w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie os. Szkolne 37.
Numer ogłoszenia: 338245 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, faks 012 6181200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i produktów w VII częściach do przeprowadzenia remontu pomieszczeń biura OKE w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie os. Szkolne 37..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi równocześnie Formularz cenowy oferty. Ilekroć w dokumentacji przetargowej oraz SIWZ występuje wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów i materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymienionych w zakresie dotyczącym funkcjonalności, jakości wykonania, parametrów technicznych i bezpieczeństwa, przy czym po stronie Wykonawcy leży wykazanie, że zaproponowane w ofercie materiały i produkty są równoważne z opisanymi. Do obowiązków Wykonawcy należy załatwienie wszelkich formalności związanych z dostawą i dostarczenie materiałów i produktów stanowiących przedmiot zamówienia do miejsca odbioru w oznaczonych, co do zawartości opakowaniach lub/i opakowaniach zbiorczych. Zastosowane opakowania muszą zabezpieczyć materiały przed uszkodzeniem na czas transportu i składowania. Miejsce odbioru to wskazane pomieszczenia w budynku os. Szkolne 37 w Krakowie. W cenie oferty należy uwzględnić całość kosztów związanych z opakowaniem produktów i ich dostawą. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem dostaw w tym dokonania wymaganej weryfikacji wymiarów dla części produktów przed ich wykonaniem. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru dostaw, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Produkty i materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być zaopatrzone w instrukcje obsługi, karty gwarancyjne oraz atesty i certyfikaty na znak bezpieczeństwa, wykazujące, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm oraz certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą. Rozliczenie nastąpi w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczenia w walutach obcych. Dopuszcza się w niewielkim zakresie, w czasie realizacji zamówienia możliwość stosowania zamienników produktów, spełniających te same funkcje użytkowe, bez podnoszenia ceny określonej w ofercie - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone produkty i materiały na okres nie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producentów tych materiałów, licząc od dnia odbioru wraz ze zobowiązaniem do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i wskazaniem podmiotów, które świadczyć go będą na koszt Wykonawcy. Przystąpienie do usunięcia zgłoszonych usterek nastąpi nie dłużej niż 24 godziny po zgłoszeniu.Zamawiający wymaga wskazania w ofercie (w formie dodatkowego załącznika) tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania aktualnym pozostaje oświadczenie w brzmieniu z Formularza ofertowego zał. nr 1 do SIWZ. CZĘŚĆ I - Ścianki działowe aluminiowe - dostawa do miejsca przeznaczenia z montażem w miejscu przeznaczenia -126,12 m2 CZĘŚĆ II - stolarka okienna PCV z szybami zespolonymi z przestrzenią wypełnioną gazem szlachetnym- wg zestawienia stolarki rys. A 26 (stolarkę należy wykonać z zachowaniem istniejącego podziału, zgodnie z załączonym rysunkiem zawierającym przykład wykonania szczegółu okna istniejącego i okna do wymiany)- 142 szt. CZĘŚĆ III - stolarka drzwiowa - wg rys. A-26 zestawienie stolarki - 77 szt. CZĘŚĆ IV- gniazda wtykowe i ramki modułowe do gniazd -1652 szt. CZĘŚĆ V- oprawy oświetleniowe ze źródłami światła - 361 szt. CZĘŚĆ VI- Ścianki systemowe do WC - wg rys. nr A-14 - 1 kpl CZĘŚĆ VII- System sufitów podwieszanych RIGIPS - dostawa wraz z konstrukcją nośną - wg rys. A-8, A-9, A-10, A-11 -450 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.23.10 - Ścianki działowe 44.22.11.00 - Okna 44.22.12.00 - Drzwi 44.22.12.11 - Framugi drzwi 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 44.11.23.00 - Przegrody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość określona ceną złożonej oferty dla każdej części zamówienia odrębnie, 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Oświadczenie Wykonawcy- wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wg wzoru -załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (przynajmniej dwóch tożsamych z dostawami w oferowanej części zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie oferowanych części zamówienia, z podaniem ich wartości, daty dostaw i danych odbiorców dostaw (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza również wykazanie się uzyskanymi obrotami ze sprzedaży produktów i materiałów tożsamych z przedmiotem zamówienia w podanym wyżej okresie i wymaganej wartości w zakresie oferowanych części zamówienia bez określania danych odbiorców takich dostaw. Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze spiętym z tym dokumentem Formularzem cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę, co stanowić będzie zobowiązanie Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie z projektem. Forma dokumentów: 1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. i 9.2. Specyfikacji - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa jw. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.2., 9.1.3., 9.1.4 SIWZ. 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do Specyfikacji -dokument wymieniony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Al. F. Focha 39 30-119 Kraków w godz. 8-16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Al. F. Focha 39 30-119 Kraków w godz. 8-16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.