eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Głogów i jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Głogów: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Głogów i jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2014 r.
Numer ogłoszenia: 334971 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280995 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Głogów i jednostek organizacyjnych objętych budżetem miasta zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Otwarcie i prowadzenie bez opłat i prowizji następujących oprocentowanych rachunków bankowych: 1.1. Rachunków bieżących Gminy Miejskiej Głogów jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Głogowie jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych Gminy wymienionych w Rozdziale IV. p.3. 1.2. Rachunków pomocniczych Gminy Miejskiej Głogów jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu Miejskiego w Głogowie jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki. 1.3. Rachunków dla obsługi środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej w EURO. 1.4. Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach określonych w SIWZ. 1.5. Świadczenie usługi konsolidacji sald. 1.6. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach Zamawiającego wyznaczana będzie każdego dnia jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M zmiennej codziennie i współczynnika bankowego. Odsetki naliczane codziennie, kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. 2. Likwidację rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego, bez opłat. 3. Przyjmowanie oraz księgowanie na rachunkach z datą wpłaty wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz posiadacza rachunku przez osoby upoważnione do dokonywania wpłat w imieniu posiadacza rachunku - bez opłat i prowizji. 4. Przyjmowanie oraz księgowanie zamkniętych wpłat gotówkowych (wpłaty w formie nieuporządkowanej, z możliwością przesypywania bilonu z opakowań Zamawiającego (kasety) do worków w placówce banku znajdującej się na terenie miasta Głogowa), dokonywanych na rzecz posiadacza rachunku przez osoby upoważnione do dokonywania wpłat w imieniu posiadacza rachunku - bez opłat i prowizji. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego na rzecz posiadacza rachunku przez osoby upoważnione do dokonywania wypłat w imieniu posiadacza rachunku - bez opłat i prowizji. 6. Umożliwienie wypłaty gotówki wg nominałów określonych przez Zamawiającego bez opłat i prowizji. 7. Wydawanie blankietów czekowych bez opłat i prowizji. 8. Wydawanie kart płatniczych. 9. Realizacja przelewów w formie elektronicznej, na rachunki prowadzone: w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę rachunku - bez opłat i prowizji. 8.1. Przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym. 8.2.Umożliwienie realizacji przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej. 10. Dostarczanie przez bank wyciągów bankowych w formie elektronicznej z każdego dnia najpóźniej do godziny 10.00 dnia następnego - bez opłat i prowizji. 11.Poświadczenie -potwierdzenie- w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu - bez opłat i prowizji. 12. Wydawanie opinii bankowej lub zaświadczenia o prowadzonym rachunku bankowym na wniosek Zamawiającego - bez opłat i prowizji. 13. Pobieranie opłat i kosztów dotyczących obsługi bankowej z wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych. 14.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Głogów, zgodnie z dyspozycjami Gminy Miejskiej Głogów jako jednostki samorządu terytorialnego, Urzędu Miejskiego w Głogowie jako jednostki budżetowej oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach np. odsetki bankowe na rachunki bieżące Gminy Miejskiej Głogów jako jednostki samorządu terytorialnego - bez opłat i prowizji. 15. Udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia - bez opłat i prowizji. 16.Zapewnienie możliwości wprowadzenia usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego, bez dodatkowych opłat i prowizji, polegających m. in. na: 16.1. Przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji pieniężnych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego -poleceń przelewu przy użyciu bankowości elektronicznej. 16.2. Zautomatyzowaniu identyfikacji płatnika i rodzaju płatności polegającej na udostępnieniu przez bank odpowiedniej liczby cyfr w ramach numeru bankowego -nie więcej niż 12 cyfr. W ramach tych cyfr Zamawiający przy pomocy banku stworzy własny identyfikator i rodzaj płatności, utworzone w ten sposób numery rachunków bankowych stanowić będą wirtualne subkonto do rachunku bankowego Zamawiającego. Wczytanie pliku do systemu finansowo - księgowego leży po stronie Zamawiającego. 16.3. Księgowaniu bezpośrednio -online- na rachunek docelowy -bieżący lub pomocniczy-, jako pojedyncza operacja, środków finansowych wpłacanych na rachunki wirtualne. 16.4. Dostarczaniu do Zamawiającego raportu dot. masowych płatności z tytułu wpłat na rachunki wirtualne najpóźniej do godz. 9:00 następnego dnia po dokonaniu wpłaty na rachunek wirtualny. Zamawiający uzgodni wraz z Wykonawcą treść i rodzaj raportu. 17. Zapewnienie bez opłat i prowizji wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Głogów. Wykonawca zapewni instalację -uruchomienie- stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeśli system bankowości elektronicznej, który oferuje Wykonawca wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas Wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej -akcesoria- takie jak np. token, karta, czytnik. Wykonawca będzie przekazywał i instalował wersje aktualizujące w okresie trwania umowy oraz świadczył serwis oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności - bez opłat i prowizji: 17.1. Dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny. 17.2. Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych. 17.3. Przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich w.w rachunkach wg tytułu operacji, statusu operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu i kwoty. 17.4. Składanie poleceń przelewu, ze wszystkich w.w rachunków w ramach dostępnych środków. 17.5. Pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób. 17.6. Możliwość autoryzacji bazy danych kontrahentów. 17.7.Generowanie -wydruk- wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego. 17.8. Generowanie -wydruk-historii do rachunków bankowych. 17.9. Potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on - line po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości internetowej. 17.10. Umożliwienie równocześnie -w tym samym czasie-wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki przez jednego bądź kilku użytkowników systemu. 17.11. Przechowywanie wysyłanych przelewów w archiwum systemu. 16.12. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu. 16.13. Zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków prowadzonych dla Gminy Miejskiej w Głogowie i innych jednostek organizacyjnych Gminy. 18. Możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych powyżej kwoty 100.000,00 PLN pozostających na rachunkach Gminy Miejskiej Głogów - na rachunkach lokat terminowych typu OVERNIGHT, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego - automatycznego -bez dodatkowych formalności- lokowania w Banku, na lokatach, środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia, bez opłat i prowizji. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego. Środki będą do dyspozycji nie później niż o godzinie 8:00. 19.Udzielenia Zamawiającemu w każdym roku budżetowym odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku uchwałą budżetową Rady Miejskiej w Głogów, nie więcej jednak niż do wysokości 3.000.000 zł. 19.1. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa kredytu w rachunku bieżącym. 19.2. Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym. 19.3.Wykonawca nie pobierze opłaty z tytułu udzielenia kredytu w rachunku bieżącym. 19.4. Kredyt w rachunku bieżącym powinien zostać postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. 19.5. Wszystkie wpływy na rachunek bieżący spłacają kredyt. Zamawiający jako posiadacz rachunku płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia. 19.6. Kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych powiększonej o stałą marżę banku. 19.7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą na bieżąco od dnia pierwszej wypłaty kredytu, w okresach obrachunkowych i pobierane ze wskazanego rachunku w dniu zakończenia każdego okresu obrachunkowego, za który zostały naliczone, przy czym: okres obrachunkowy jest miesięczny i liczony jest od dnia postawienia kredytu do dyspozycji, kolejne miesięczne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu. 19.8. Zabezpieczeniem roszczeń Wykonawcy z tytułu udzielenia Gminie Miejskiej Głogów kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Dopuszcza się również jako zabezpieczenie - oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 19.9. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.Oddział Głogów, ul.Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 108000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.