eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P54VARIA2011 - postępowanie na dostarczenie pierwszego wyposażenia w drobny sprzęt w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnegoModernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Warszawa: P54VARIA2011 - postępowanie na dostarczenie pierwszego wyposażenia w drobny sprzęt w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Numer ogłoszenia: 333423 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368624 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P54VARIA2011 - postępowanie na dostarczenie pierwszego wyposażenia w drobny sprzęt w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pierwszego wyposażenia modernizowanego i rozbudowywanego Szpitala w drobny sprzęt i urządzenia w podziale na pakiety w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA według specyfikacji, opisu i zasad określonych w niniejszym SIWZ oraz Załączniku nr 1A do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 17 pakietów: 1. PAKIET 1 - Aparat do mierzenia słuchu (słuchawka+sonda) 2. PAKIET 2 - Aparaty do mierzenia ciśnienia 3. PAKIET 3 - Bilirubinometr 4. PAKIET 4 - EKG 5. PAKIET 5 - Kardiomonitor 6. PAKIET 6 - Parawany wysokie 7. PAKIET 7 - Sejf na narkotyki 8. PAKIET 8 - Ssaki 9. PAKIET 9 - Termometry lekarskie bezdotykowe (położnicze) 10.PAKIET 10 - Wózek transportowy, platforma 11. PAKIET 11 - Aparaty telefoniczne Slican 12. PAKIET 12 - Hydrometrotermometry 13. PAKIET 13 - Lodówka 14. PAKIET 14 - Pojemnik do noszenia krwi 15. PAKIET 15 - Lampy biurkowe 16. PAKIET 16 - Glukometr 17. PAKIET 17 - Kuchenka mikrofalowa 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dostarczenie i - gdy specyfika urządzenia tego wymaga - zamontowanie sprzętu i urządzeń (towaru) niezbędnych dla sprawnego i zgodnego z zasadami sztuki. b) Dostarczony towar musi być nowy i nie może mieć charakteru poekspozycyjnego. c) Wszystkie urządzenia posiadające menu (wyświetlacze alfanumeryczne) - muszą wyświetlać komunikaty w języku polskim. d) Dostarczone towary muszą posiadać - odpowiednie dla danego urządzenia / sprzętu - niezbędne certyfikaty, deklaracje zgodności a dla pakietu 1-6, 8-10 oraz 14 i 16 dodatkowo zaświadczenia o wpisie do rejestru wyrobów medycznych. e) Ewentualny montaż / instalacja we wskazanych pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorem pomieszczeń może być ich Generalny Wykonawca. f) Uzyskanie dla dostarczonego sprzętu - o ile odnośne przepisy prawa tego wymagają - niezbędnych legalizacji i dopuszczeń. g) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji i warunków bezpieczeństwa dostarczonego towaru. Szkolenie powinno odbyć się bezpośrednio przed przekazaniem towaru Zamawiającemu do eksploatacji oraz - na życzenie Zamawiającego - do 3 razy w okresie obowiązywania gwarancji - dot. pakietu 1,4,5,8. h) Dostarczenie instrukcji obsługi ( i konserwacji) dostarczonego towaru w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). i) Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru dostarczenie tylko urządzeń wykonanych wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek. j) Objęcie dostarczonych sprzętów gwarancją nie krótszą niż 24 miesiące, biegnącą od dnia dokonania odbioru budynku (pozwolenia na użytkowanie etapu docelowej lokalizacji przedmiotu zamówienia) określonego stosownym protokołem PINB k) Przekazanie wraz z urządzeniami niezbędnych certyfikatów, deklaracji i innych wymienionych w paragrafie 1 pkt. 2 lit.d). 3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Zamawiający zastrzega, iż nie gwarantuje każdorazowo wjazdu na teren szpitalny. 5. Zamawiający oświadcza, iż realizacja przedmiotu niniejszego postępowania odbywać się może w budynku przed dokonaniem przez Zamawiającego jego odbioru od Generalnego Wykonawcy, ale dysponuje zgodą Generalnego Wykonawcy na takie działanie. Równocześnie Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do wszelkich poleceń przedstawicieli Generalnego Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oticon Polska Sp. z o.o., Plac Trzech Krzyży 4/6, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17592,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19553,40

  • Oferta z najniższą ceną: 19553,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19553,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medela Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3935,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3213,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3213,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5278,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Walmed Sp. z o.o., ul. Ptaków Leśnych 73, Jastrzębie k/Warszawy, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AVAMED, Cichowszczyzna 11, Laski, Izabelin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21340,80

  • Oferta z najniższą ceną: 21340,80 / Oferta z najwyższą ceną: 43470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZL Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5608,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5608,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7771,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AVAMED, ul. Cichowszczyzna 11, Laski, Izabelin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10692,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11720,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Novamed Sp. z o.o., Pl. Jana Pawła II 3, Zgierz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3935,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2818,26

  • Oferta z najniższą ceną: 2818,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3414,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZL Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12295,08

  • Oferta z najniższą ceną: 12295,08 / Oferta z najwyższą ceną: 12295,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Pakiet 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZL Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338,08

  • Oferta z najniższą ceną: 338,08 / Oferta z najwyższą ceną: 338,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Pakiet 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PZL Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1889,87

  • Oferta z najniższą ceną: 1889,87 / Oferta z najwyższą ceną: 1889,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.