To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Łódź: Zapewnienie promocji Województwa Łódzkiego podczas imprezy pn. Euro Media Cup im. Łukasza Płuciennika - Łódzkie 2010
Numer ogłoszenia: 332156 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313268 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie promocji Województwa Łódzkiego podczas imprezy pn. Euro Media Cup im. Łukasza Płuciennika - Łódzkie 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy są usługi promujące Województwo Łódzkie podczas imprezy Euro Media Cup im. Łukasza Płuciennika , która odbędzie się w dniach 7-8 października 2010 roku w Łodzi, świadczone przez Wykonawcę w zakresie : a. umieszczenie bramy pneumatycznej Województwa Łódzkiego na obiekcie, na którym odbywać się będzie impreza b. umieszczenie banerów Województwa Łódzkiego na obiekcie, na którym odbywać się będzie impreza c. umieszczenie banerów Województwa Łódzkiego na budynku hotelu Ambasador w Łodzi podczas trwania imprezy d. rozstawienie roll-upów Województwa Łódzkiego przy recepcji hotelu Ambasador w Łodzi e. umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego na identyfikatorze dla uczestników imprezy f. wymienianie nazwy Województwa Łódzkiego podczas trwania turnieju (nie mniej niż 20 razy) g. umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego na stronie internetowej Wykonawcy h. umieszczenie artykułów dotyczących Województwa Łódzkiego na stronie internetowej Wykonawcy i. umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego w emitowanych planszach na monitorach przedstawiających przebieg / wyniki imprezy j. umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego na zaproszeniach / zgłoszeniach dla uczestników biorących udział w imprezie k. przekazywanie do publicznej wiadomości informacji o udziale Województwa Łódzkiego w imprezie (na bieżąco) l. umieszczenie balonów pneumatycznych z logo Województwa Łódzkiego podczas trwania imprezy m. wymienienie nazwy Województwa Łódzkiego w spotach reklamowych emitowanych podczas trwania turnieju n. informacja w formie podziękowań o zaangażowaniu Województwa Łódzkiego w imprezę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTELMEDIA.EU Sp. z o.o, al. Kościuszki 103/105, 90-441 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61475,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75000,00
Oferta z najniższą ceną: 75000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Zakres działań reklamowych jakich dotyczy ww. postępowanie jest bardzo szeroki i obejmuje różne nośniki i kanały promocyjne Województwa, w których zakres wchodzić będzie m.in. promocja Województwa Łódzkiego poprzez umieszczenie bramy pneumatycznej oraz banerów Województwa Łódzkiego na obiekcie, na którym odbywać się będzie impreza, umieszczenie banerów Województwa Łódzkiego na budynku hotelu Ambasador w Łodzi podczas trwania imprezy, rozstawienie roll-upów Województwa Łódzkiego przy recepcji hotelu Ambasador w Łodzi, umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego na identyfikatorze dla uczestników imprezy, wymienianie nazwy Województwa Łódzkiego podczas trwania turnieju , umieszczenie logotypu oraz artykułów dotyczących Województwa Łódzkiego na stronie internetowej Wykonawcy, umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego w emitowanych planszach na monitorach przedstawiających przebieg / wyniki imprezy, umieszczenie logotypu Województwa Łódzkiego na zaproszeniach / zgłoszeniach dla uczestników biorących udział w imprezie, przekazywanie do publicznej wiadomości informacji o udziale Województwa Łódzkiego w imprezie , umieszczenie balonów pneumatycznych z logo Województwa Łódzkiego podczas trwania imprezy, wymienienie nazwy Województwa Łódzkiego w spotach reklamowych emitowanych podczas trwania turnieju, informacja w formie podziękowań o zaangażowaniu Województwa Łódzkiego w imprezę. Wskazane powyżej propozycje przedsięwzięć promocyjnych dla zachowania efektywności i ekonomicznej opłacalności planowanych usług, przy zachowaniu spójności z innymi działaniami podejmowanymi w ramach imprezy pn. EURO MEDIA CUP im. Łukasza Płuciennika wymagają z przyczyn technicznych ścisłej współpracy z podmiotem zaangażowanym już w realizację niniejszej imprezy. W trakcie prowadzonych negocjacji z Wykonawcą INTELMEDIA.EU Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi przy al. Kościuszki 103/105 - Wykonawca przedłożył kopię dokumentu, poświadczoną przez niego za zgodność z oryginałem, a mianowicie potwierdzenie przyjęcia przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej wniosku w sprawie udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy EURO MEDIA CUP im. Łukasza Płuciennika wraz z oświadczeniem o wniesieniu oryginału wniosku i uiszczeniem opłaty. Ponadto Program Imprezy pn. Euro Media Cup im. Łukasza Płuciennika - Łódzkie 2010 jego zawartość ideowa i merytoryczna jest autorskim projektem INTELMEDIA.EU Sp. z o.o. i jako takie wartości te chronione są prawami autorskim. Co za tym idzie INTELMEDIA.EU Sp. z o.o. z racji posiadanych praw autorskich określonych w ustawie z dnia 04.09.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych jest jedynym podmiotem (Wykonawcą), który może świadczyć ww. usługę, także z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (tj. praw autorskich), wynikających z odrębnych przepisów, tj. w tym wypadku ustawy z dnia 04.09.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę. W związku z ww. ustaleniami i realizacją imprezy pn. EURO MEDIA CUP im. Łukasza Płuciennika przez firmę INTELMEDIA.EU Sp. z o.o, al. Kościuszki 103/105, 90-441 Łódź - zamawiający udzielił zamówienia po negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 lit a) i lit b) wskazanej powyżej firmie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- Przygotowanie i realizacja kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.