eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie - w roku 2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Oława: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie - w roku 2016.
Numer ogłoszenia: 331828 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308580 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Baseny Miejskie "Termy Jakuba" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 33 A, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 306 71 00, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba w Oławie - w roku 2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą krytej pływalni w skład której wchodzą: - basen pływacki- o wymiarach 25mx16m , głębokości od 1,35m do 1,8m. z 6-cioma torami pływackimi, -basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi- nieregularny o łącznej powierzchni pow. lustra wody 187,4 m2., głębokości od 1,10 m do 1,20m, połączony z niecka do nauki pływania o wymiarach 6mx12,5m z 3-ma torami pływackimi, - brodzik dla dzieci- pow. lustra wody 39,37 m2.głębokość do 0,3 m. - dwie wanny hydromasażu- pow. lustra wody 2x2,46 m2.głębokość lm. - zjeżdżalnia o długości 70,8m z wanną hamowną . w kompleksie Baseny Miejskie Termy Jakuba Sp. z o.o. ul. 1 Maja 33a, 55-200 Oława. 2. Obiekt funkcjonuje codziennie w godz.: 6.00- 22.00 od poniedziałku do piątku i w godz.8.00-22.00 w soboty i niedziele za wyjątkiem następujących dni: Wielkanoc ( 1-szy dzień), Wszystkich Świętych, Wigilia, Boże Narodzenie ( l-szy dzień ) i tzw. przerwy technologicznej w pracy obiektu. 3. Zamawiający wymaga aby usługa ratownicza sprawowana była w godzinach funkcjonowania obiektu, przez 3 ratowników na każdej zmianie. 4. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby w trakcie pełnienia dyżuru przez ratowników wykonawcy, na pływalni obecnych było minimum 3 ratowników. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do czasowego zwiększania lub zmniejszania ilości ratowników w szczególnych uzasadnionych przypadkach. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego zwiększenia lub zmniejszenia ilości ratowników w przypadku zmiany przepisów regulujących minimalne wymagania dotyczące liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego -w dacie wszczęcia i prowadzenia postępowania obowiązującym aktem prawnym jest ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH z dnia 23 stycznia 2012 r. sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z dnia 27 stycznia 2012 r. poz. 108). 7. Zmiany określone w ust. 4 i 5 powyżej nie mogą stanowić podstawy do żądania przez wykonawcę zmiany wynagrodzenia umownego, określonego w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. 8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia będzie zobowiązany w szczególności do: - kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, w tym podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach , wezwanie pogotowia ratunkowego - zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowy zakres obowiązków określają przepisy ustawy z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857 z późn. zm.), wraz z obowiązującymi Rozporządzeniami oraz ustawa z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz.U. z 2011 r. Nr 208, poz.1240 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami. -wykonywania wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika - prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących regulaminów, przepisów BHP i ppoż., pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych , korzystających z pływalni o obowiązujących przepisach - zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem przerw w funkcjonowaniu obiektu, a określonych w ust. 2 powyżej. - udzielania pierwsze pomocy przedmedycznej - zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji zamówienia - bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP - dbanie o stanowiska ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu - prowadzenie odpowiedniej dokumentacji wymaganej przez zamawiającego i systemu raportowania - określenie i przestrzeganie zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach - przestrzeganie regulaminów i procedur obowiązujących w obiekcie. - wyznaczenie , w porozumieniu z zamawiającym, granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika 9. Każdy ratownik zapewniający bezpieczeństwo osobom przebywającym na terenie obiektu musi legitymować się aktualną legitymacją członka WOPR, posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, aktualną książeczkę zdrowia , zaświadczenia o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych. a. Oświadczenie o treści odpowiadającej warunkom j.w. zostanie złożone wraz z ww. dokumentami, na ręce Zamawiającego, przez każdego ze wskazanych przez Wykonawcę ratowników, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. b. Obsada wykonywanej obsługi ratowniczej musi być zgodna z obowiązującymi wytycznymi WOPR na basenach i krytych pływalniach. Usługi mają być wykonywane zgodnie z : -ustawą z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie ( Dz.U. z 2010, nr 127 poz.857 z późn. zm.) - ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 10. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia ( 12 miesięcy) wynosi 16 100 11. Przez cenę 1 roboczogodziny ratownika zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. 12. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następować będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych i ceny 1 roboczogodziny ratownika przedstawionej w ofercie. 13. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy. 14. Comiesięczne wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem wypracowanej ilości godzin przez wszystkich ratowników i ceny jednostkowej tj. ceny 1 roboczogodziny ratownika podanej w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DELPHINUS Sport Promotion, Stowarzyszenie Rekreacyjno - Sportowe, ul. Macedońska 7 lok. 9, 55-113 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • MultiGrupa sp. z o.o., Rynek 20/21 lok.15, 50-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 346150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 346150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 346150,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.