To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy (86/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 331625 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300159 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy (86/ZP/11).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu określa wykaz ilościowo-asortymentowy. Wybrane artykuły* biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej jedno z oznaczeń: a) Znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony), b) Znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony), c) Znak katalogowy producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony). * dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza cenowego, będącego jednocześnie szczegółowym opisem zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ: W poz. 5,6,7,8,11,12,13,14,15,16,24,25,26,27,47,59 nazwa producenta oraz typ mają być trwale naniesione na produkcie (nie dopuszcza się etykiet). W poz. 9,10,30,36,37,63,64,65,66 nazwa producenta, typ oraz kod kreskowy mają być trwale naniesione na produkcie (nie dopuszcza się etykiet). W poz. 19,20,21,31,49,73,82,85 nazwa producenta ma być trwale naniesione na produkcie (nie dopuszcza się etykiet). 2. Miejsce i termin dostawy Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienie, przesłane faksem lub pocztą elektroniczną, przez osobę upoważnioną do realizacji umowy ze strony Zamawiającego. Transport wraz z rozładunkiem i dostarczeniem przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego na terenie Dzielnicy Wola przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, realizowany będzie przez Dostawce i na jego koszt. 3. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który powierzy Podwykonawcy. Uwaga! Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180731,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161494,39
Oferta z najniższą ceną: 161494,39 / Oferta z najwyższą ceną: 168687,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji do magazynu-archiwum Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Kazimierzowskiej 60 w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i kodów
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.