eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup i dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych i kopert stosowanych w Jednostkach Wymiaru Sprawiedliwości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Gliwice: Zakup i dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych i kopert stosowanych w Jednostkach Wymiaru Sprawiedliwości
Numer ogłoszenia: 33046 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16308 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 338 77 88, faks 32 338 77 89.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych i kopert stosowanych w Jednostkach Wymiaru Sprawiedliwości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych i kopert stosowanych w Jednostkach Wymiaru Sprawiedliwości w ilościach zawartych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - (SIWZ). Formularze - druki urzędowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z Katalogiem urządzeń ewidencyjnych i druków używanych w sądach powszechnych czyli zawierać treść oraz spełniać parametry techniczne zatwierdzone i opracowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.92.30 - Koperty 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtowa Sprzedaż Kopert, Druki, Art. Papiernicze Kujbida Leszek, Przyprostynia ul. Prandoty 41, Zbąszyń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93449,50

  • Oferta z najniższą ceną: 93449,50 / Oferta z najwyższą ceną: 102313,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.