eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Słupsk: Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 330386 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku , ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.slupsk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Zimowe utrzymanie nawierzchni obiektów mostowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska w sezonie 2011/2012. 2. Szczegółowy wykaz zawiera poniższa tabela: 1) Most Zamkowy - ul. Garncarska (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. jezdni 557,3 m2, pow. chodn. 426,1 m2, 2) Most Bonawentury Jezierskiego - ul. Zamkowa (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. jezdni 144,0 m2, pow. chodn. 158,4 m2, 3) Kładka ul. Mostnika (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. chodn. 112,0 m2, 4) Most Kowalski - ul. Kowalska (obiekt w ciągu drogi powiatowej) - pow. jezdni 249,1 m2, pow. chodn. 288,8 m2, 5) Most Kaszubski - ul. Kilińskiego (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. jezdni 265,7 m2, pow. chodn. 251,3 m2 6) Most Dziewic - ul. Kościuszki (obiekt w ciągu drogi powiatowej) - pow. jezdni 236,3 m2, pow. chodn. 208,0 m2, 7) Most Łabędzi - ul. Orzeszkowej (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. chodn. 152,1 m2, 8) Wiadukt - ul. 3 Maja (obiekt w ciągu drogi powiatowej) - pow. jezdni 1296,0 m2, pow. chodn. 346,5 m2, 9) Kładka na rzece Słupi w PKiW (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. chodn. 135,3 m2, 10) Kładka na Kanale Młyńskim w PKiW (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. chodn. 97,4 m2, 11) Most Czołgowy - ul. Rybacka (obiekt w ciągu drogi gminnej) - pow. jezdni 174,2 m2. Lokalizacja obiektów objętych zimowym utrzymaniem - załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Most Łabędzi - jezdnię i chodniki należy odśnieżać i usuwać skutki śliskości wyłącznie ręcznie. Zabrania się używania sprzętu mechanicznego. Powierzchnia jezdni 83,6 m2 uwzględniona jest w powierzchni chodników. Most Czołgowy należy odśnieżać i usuwać skutki śliskości wyłącznie ręcznie bez używania sprzętu mechanicznego. Most Zamkowy - w powierzchni chodników uwzględniona jest powierzchnia wysepki. 3. Zakres prac w ramach zimowego utrzymania obiektów mostowych obejmuje: 1) odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni na całej szerokości, 2) odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników na całej powierzchni, 3) posypywanie jezdni i chodników wyłącznie piaskiem lub materiałem uszorstniającym, 4) rozpoczęcie odśnieżania niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu, 5) usuwanie ślizgawicy niezwłocznie po wystąpieniu zjawisk pogodowych powodujących ślizgawicę, 6) zakończenie odśnieżania lub usuwania śliskości w ciągu 1 godziny po ustąpieniu opadów, 7) wywóz nadmiaru śniegu z obiektów objętych zamówieniem, 8) ustawienie pojemnika z piaskiem (pojemniki z piaskiem muszą być estetyczne) przy każdym obiekcie określonym w tabeli zawartej w pkt 1, 9) odśnieżanie musi być wykonywane na chodnikach ręcznie, na jezdniach dopuszcza się możliwość odśnieżania mechanicznego (z wyjątkiem obiektów: Most Łabędzi i Most Czołgowy), 10) usuwanie gołoledzi wyłącznie poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym. 4. W przypadku intensywności opadów śniegu i wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków pogodowych w pierwszej kolejności należy zachować przejezdność na obiektach mostowych położonych w ciągu dróg krajowych, następnie wojewódzkich i pozostałych. 5. W przypadku nie występowania opadów śniegu i ślizgawicy powierzchnie należy utrzymywać w zakresie obejmującym mechaniczne lub ręczne usuwanie nieczystości (m.in. papiery, piasek, szkło i inne przeszkody, które występują na obiektach objętych przedmiotem zamówienia). 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia lokalizacji bazy zaplecza technicznego w granicach administracyjnych miasta Słupska lub w najbliższej okolicy, umożliwiającą na jej terenie stacjonowanie i przechowywanie wymaganych w SIWZ samochodów, sprzętu, piasku i wyposażoną w środki łączności. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stanowisko dyspozytorskie czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu z bezpośrednim kontaktem telefonicznym z Zamawiającym oraz Strażą Miejską i Policją - telefon alarmowy. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 45.000 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania co najmniej następującym potencjałem technicznym: 1) koparko-spycharką - 1 szt., 2) samochodem samowyładowczym - 2 szt., 3) samochodem skrzyniowym do 5 ton - 1 szt., 4) ciągnikiem z przyczepą - 1 szt., 5) ładowarką - 1 szt., 6) samochodem dostawczym - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na stanowiskach podanych poniżej: 1) co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika (staż pracy kierownika na tym stanowisku minimum 12 miesięcy) odpowiedzialną za realizację zamówienia; 2) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za bezpośredni nadzór (stanowisko dyspozytorskie). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował ww. potencjałem kadrowym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w pkt 1 dotyczą: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, które spowodują skrócenie okresu zimowego lub spowodują wydłużenie tego okresu, co w obecnym brzmieniu umowy uniemożliwi wywiązanie się z niej, 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o zapis zawarty w § 8 ust. 5 umowy; 3) podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 4) osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy,z zastrzeżeniem że proponowane osoby spełniają warunki określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.slupsk.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku,ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, pok. nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.