eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Sierpc: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 33030 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2758501, 2758554, faks 024 2752627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady), bielizny dziecięcej (kaftaniki, śpiochy, zabawki pluszaki itp.), bielizny noworodkowej (pieluchy, kaftaniki, kołderki, rożki itp.), bielizny operacyjnej (bawełnianej i barierowej), odzież dla pacjentów (pidżamy, koszule, szlafroki itp.), bielizny zakaźnej, odzieży ochronnej i roboczej pracowników (bawełnianej i barierowej), wyposażenia łóżka (koców, materacy, poduszek, kołder, pokrowców na materace itp.), mopów, ręczników, ścierek, serwetek, firan, worków płóciennych na bieliznę, wertikali i innych materiałów wg potrzeb Zamawiającego oraz dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie powierzonego asortymentu zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia. 2). Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności: 2.1. dezynfekcje, odkażanie, dezynfekcję termiczno-chemiczną, pranie wstępne i zasadnicze, odplamianie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, utwardzanie (krochmalenie), suszenie, maglowanie, prasowanie, 2.2 drobne naprawy krawieckie, wymianę zniszczonych w procesie prania guzików, nap, troków oderwanych części bielizny, zamków mechanicznych, gumek w pidżamach i odzieży itp., 2.3 segregację i pakowanie bielizny w worki foliowe (worki zapewnia Wykonawca), 2.4 pakowanie czystej i całkowicie suchej bielizny w worki foliowe w sposób zabezpieczający przed zabrudzeniem; worki muszą być zamykane szczelnie, 2.5 dostarczanie Zamawiającemu czystej odzieży roboczej fasonowej (bluzy, spodnie, spódnice, garsonki, fartuchy itp.) opakowanej dla każdego użytkownika indywidualnie na wieszakach w przezroczysty worek foliowy w sposób zabezpieczający przed zabrudzeniem, utratą walorów estetycznych, użytkowych; Zamawiający wymaga, aby czas wykonania usługi pralniczej dla odzieży roboczej pracowników nie był dłuższy niż 5 dni od dnia odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej, 2.6 płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego, 2.7 maglowanie, prasowanie bielizny noworodkowej i dzieci do lat 3 (kaftaniki, śpioszki itp.), 3). Szacunkowy zakres ilości zabrudzonego materiału podlegającego usłudze w okresie trwania umowy wynosi około 4 000 kg. miesięcznie czyli w okresie trwania umowy około 48 000 kg. 4). Dostarczanie prania czystego i odbiór prania brudnego będzie się odbywał codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 12:15 - 13:15. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenie ww. usługi w niedziele lub inne dni wolne od pracy będą uzgadniane telefonicznie z Działem Technicznym SPZZOZ Sierpc. Przerwa w świadczeniu usług w razie kumulacji dni świątecznych nie może trwać dłużej niż 2 dni. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający po pisemnym wniosku Wykonawcy może dopuścić dostarczanie prania co drugi dzień jeżeli nie będzie to powodować utrudnień w funkcjonowaniu szpitala. Zamawiający może w każdej chwili odwołać swoją zgodę. 5). Wykonawca zapewnienia transport bielizny z SPZZOZ do pralni i odwrotnie środkiem transportu wykonawcy do tego celu przystosowanym i na jego koszt - we właściwych opakowaniach zbiorczych z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tj. zapewnienie transportu z zachowaniem bariery higienicznej, rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną). 6). Transport prania czystego z samochodu do punktu odbioru Zamawiającego będzie odbywał się w wózkach jezdnych, przeznaczonych do tego celu, będących własnością Wykonawcy usługi. 7). Transport prania brudnego do pralni będzie odbywać się w wózkach jezdnych, przeznaczonych do tego celu, będących własnością Wykonawcy usługi na wyposażeniu punktu odbioru na czas załadunku i odbioru podczas obowiązywania umowy. 8). Czynności transportowe oraz za- i wyładunkowe związane z przedmiotem zamówienia w siedzibie Zamawiającego dokonuje Wykonawca. 9). Codzienna dezynfekcja skrzyni ładownej pojazdu należy do obowiązków Wykonawcy i powinna być odnotowana w książce transportu. 10). Pracownik odbierający i dostarczający pranie obowiązany jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 11). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli Wykonawcy w zakresie sposobu wykonywania usługi pod względem ilościowym, wagowym oraz jakościowym, w tym do wykonywania badań mikrobiologicznych wymazów z bielizny w sytuacjach uzasadnionych zagrożeniem mikrobiologicznym (w szczególności badania czystości mikrobiologicznej w pralni przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy). 12). Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego wynikającego z niewłaściwego wykonywania usługi w celu sprawdzenia prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Negatywne wyniki kontroli mogą stanowić podstawę do rozwiązania umowy i żądania przez Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 13). Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na dokumencie zbiorczym wykazującym asortyment, ilość oddanego prania oraz określającym jego wagę ogólną. 14). Rozliczanie za wykonaną usługę odbywać się będzie według ilości kilogramów przekazanej do prania brudnej bielizny. 15). Bielizna będzie każdorazowo liczona ilościowo i asortymentowo przy odbieraniu do prania i po przywiezieniu do Zamawiającego potwierdzona na kwicie zbiorczym własnoręcznym podpisem przez pracownika szpitala oraz odbiorcę. 16). Wykonawca będzie odbierał od zamawiającego pranie zważone i zapakowane w worki. Pranie zakażone będzie oddawane w oddzielnych czerwonych workach podpisanych - skażone. 17). Pranie po wykonaniu usługi będzie zwracane: wyprane, wymaglowane, wyprasowane zreperowane i posortowane wg oddziałów szpitalnych. Oddzielnie pakowane będą: bielizna noworodkowa, bielizna operacyjna, bielizna pościelowa, koce, materace, poduszki, firany, mopy, itp. 18). Wykonawca ponosi ryzyko związane z odkupieniem bielizny na nową w przypadku zniszczenia w trakcie wykonywania usługi oraz w przypadku zagubienia, trwałego zafarbowania lub braku wynikającego z miesięcznego rozliczenia. 19). Zamawiający zastrzega sobie prawo każdorazowego wykonywania usługi przez Wykonawcę (szczególnie prania i transportu bielizny) oddzielnie - nie dopuszcza łączenia asortymentu wspólnie z innymi szpitalami, zakładami itp. 20). Zamawiający ma prawo o każdym czasie do bieżącej kontroli warunków Wykonawcy, w jakich usługa jest wykonywana. 21). Wykonawca zobowiązany jest do stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń oraz rodzaju asortymentu). 22). Usługa prania winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-higienicznymi, jakie obowiązują w procesach prania (min. oddzielne pranie: odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej, bielizny noworodkowej i bielizny dzieci do lat dwóch, bielizny zakaźnej, bielizny pozostałej tzw. ogólnej) oraz warunkami ogólnymi prania obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, technologiami prania, z zastosowaniem środków piorących i dezynfekcyjnych, które muszą być przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej posiadających wymagane na mocy odrębnych przepisów odpowiednie atesty, certyfikaty dopuszczenia do użytku np.: PZH lub wpis do rejestru wyrobów medycznych gwarantującymi właściwą jakość prania. 23). Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna, PIP, BHP, Epidemiologii Szpitalnej). 24). Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji nieprawidłowo wykonanej usługi dotyczącej jakości i ilości pranego asortymentu. 25). Zamawiający, po przyjęciu przedmiotu zamówienia, w terminie 48 h ma prawo zgłoszenia do Wykonawcy wszelkich uchybień, co do jakości wykonanej usługi prania, zniszczenia (utraty walorów estetycznych lub użytkowych) oraz braków ilościowych, a także związanych z zaginięciem przedmiotu zamówienia. W przypadku uchybień związanych z jakością wykonania usługi Wykonawca wykona ją ponownie, bezpłatnie, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i obowiązujących przepisach. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia bielizny Wykonawca odszuka zaginiony przedmiot lub poniesie materialną odpowiedzialność tzn. zwróci w ciągu 7 dni taką samą co do asortymentu i jakości bieliznę (o tym czy zwrócona bielizna jest takiej samej jakości zadecyduje komisja złożona z pracowników zamawiającego). Jeżeli w ciągu 7 dni Wykonawca nie zwróci takiej samej co do asortymentu i jakości bielizny wówczas Zamawiający ma prawo obciążyć finansowo Wykonawcę poprzez odliczenie od rachunku wystawionego przez Wykonawcę kwoty ustalonej na podstawie cen rynkowych oraz ilości zaginionego asortymentu. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do podważenia stawek kwotowych przyjętych do kalkulacji ustalającej wartość zaginionej lub zniszczonej bielizny. 26). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim (pacjentom) a wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. 27). Wykonawca będzie obciążany kosztami dodatnich wyników badań mikrobiologicznych wymazów pobranych przez Zamawiającego z bielizny szpitalnej z oryginalnie zapakowanych przez wykonawcę dostaw bielizny, w przypadku prowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i podejrzenia, ze źródłem zakażenia może być bielizna szpitalna. 28). Wykonawca na prośbę Zamawiającego każdorazowo udostępni kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonej przez właściwą stacje sanitarno-epidemiologiczną. 29). Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badań mikrobiologicznych. Wyniki tych badan zobowiązany będzie dostarczać Zamawiającemu. 30). Zamawiający wymaga: 30.1. Aby dokumentacja firmy dotycząca warunków prania była kompletna, stosowane były pisemne procedury przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji, czyszczenia i dezynfekcji pomieszczeń pralni oraz higieny pracowników. 30.2 Aby dokumentacja dotycząca kontroli procesu pralniczego tj. temperatury wody, rodzaju i ilości środków pioraco-dezynfekujacych, proszku, czasu prania była prowadzona systematycznie każdego dnia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.B.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zaświadczenie/zaświadczenia Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej informujące o dopuszczeniu pralni Wykonawcy do świadczenia usług pralniczych dla szpitala i posiadania bariery higienicznej oraz potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych. 2. Wykaz środków piorących, które Wykonawca będzie używał przy wykonywaniu usługi posiadających atesty PZH lub innej uznanej jednostki opiniującej i/lub badającej w kraju producenta - załączyć atesty lub inne równoważne dokumenty - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykaz środków dezynfekujących, które Wykonawca będzie używał przy wykonywaniu usługi posiadające certyfikat CE i zgłoszenie/wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - załączyć certyfikat CE i wpis /zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz środków piorących do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej, dziecięcej - dołączyć pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz oferty - z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Zaświadczenie/zaświadczenia Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej, o którym mowa w Rozdziale VI G.1. SIWZ. 6. Wykaz środków piorących, które Wykonawca będzie używał przy wykonywaniu usługi - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 7. Wykaz środków dezynfekujących, które Wykonawca będzie używał przy wykonywaniu usługi - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 8. Wykaz środków piorących do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej, dziecięcej - z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. 9. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 10. Inne dokumenty wskazane w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC POKÓJ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ UL. SŁOWACKIEGO 32 09-200 SIERPC SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.