Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Łuków: Wybór koordynatora szkolnego projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Numer ogłoszenia: 32948 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta , ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7980603, faks 025 7986220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór koordynatora szkolnego projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków koordynatora szkolnego w ramach realizacji projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzmocnienie atrakcyjności edukacyjnej w regionie oraz podniesienie jakości kształcenia ZS nr 1 (ZSZ i Technikum) i ZS nr 3 (Technikum) w Łukowie. Do zadań koordynatora szkolnego będzie należało: 1.planowanie i nadzór nad działaniami projektu na poziomie szkoły oraz wymaganą dokumentacją w celu realizacji działań projektu zgodnie z przepisami prawa, 2.uzgadnianie harmonogramów zajęć i nadzór nad ich realizacją, 3.organizacja staży krajowych i zagranicznych dla uczestników/uczestniczek projektu zgodnie z założeniami projektu, 4.planowanie i organizacja prawidłowego procesu zakupu wyposażenia zaplanowanego w ramach projektu zgodnie z przepisami prawa, 5.nadzór merytoryczny nad zajęciami zaplanowanymi w ramach projektu, 6.bieżąca współpraca z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie 7.sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu, charakterystyki udzielonego wsparcia, dane ilościowe, jakościowe oraz postęp rzeczowy zrealizowanych działań, 8.przedstawiania Liderowi informacji finansowych i sprawozdawczych w terminach i formie umożliwiającej przygotowanie wniosków o płatność wymaganych w umowie o dofinansowanie projektu, 9.kompletowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji projektowej, 10.współudział w tworzeniu procedury rekrutacji oraz udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej 11.zbieranie i przetwarzanie danych uczestników projektu na potrzeby systemu PEFS, wypełnienie i aktualizacja formularza PEFS, weryfikacja danych uczestników/uczestniczek projektu, 12.nadzór nad przestrzeganiem oraz przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, 13.nadzór nad dokumentami sprawdzającymi poziom wiedzy uczestników/uczestniczek projektu (na wejściu i wyjściu) oraz opracowywanie ich wyników. 14.promowanie projektu na poziomie szkoły (strona internetowa, działania informacyjne w trakcie spotkań z uczniami, rodzicami i pracodawcami), 15.umieszczanie logo EFS, PO KL i symbolu UE na materiałach promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych związanych z realizacją zadań zgodnie z wytycznymi dot. promocji PO KL 16.wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera., 17.systematyczne informowanie Koordynatora projektu o postępie i ewentualnych zagrożeniach w realizacji zajęć, 18.zbieranie danych dot. monitoringu z uwzględnieniem zgodności realizacji projektu z harmonogramem, stanu rekrutacji, stopnia osiąganych wskaźników, produktów, wykonanych usług i przekazywanie ich Liderowi 19.udział w posiedzeniach Zespołu projektowego i Grupy Sterującej, bezpośrednia współpraca z zespołem zarządzającym projektem, 20.aktywne uczestnictwo i współpraca w działaniach Partnerstwa mające na celu realizację projektu, 21.przygotowanie dokumentów do kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, 22.informowania uczestników projektu o obowiązku poddania się czynnościom kontrolnym, 23.dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy zlecenia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 24.przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, 25.wykorzystania środków finansowych wyłącznie na realizację zadań zaplanowanych w projekcie zgodnie z przepisami prawa , 26.nadzór nad archiwizacją dokumentacji projektu. 27.gromadzenie i sprawdzanie poprawności ewidencji czasu pracy nauczycieli, 28.prowadzenie własnej ewidencji czasu pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - posiadającą min. stopień nauczyciela mianowanego, - posiadającą przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych tj. potwierdzone zaświadczeniem, ukończenia co najmniej jednego kursu, szkolenia, studiów podyplomowych z zakresu: realizacji projektów unijnych, organizacji i zarządzania, ewaluacji wewnętrznej pracy szkoły, marketingu edukacyjnego oraz posiadającą doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy projekcie współfinansowanych z EFS Działanie 9.2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, Sekretariat I p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Łukowie, ul. Międzyrzecka 70, 21-400 Łuków, Sekretariat I p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku"
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.