eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Szczecin: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 328528 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271986 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 886 90 65, faks 91 455 71 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o. o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów sp. z o. o. w Szczecinie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Część I: Komputery stacjonarne, monitory, komputer przenośny -komputer stacjonarny - 5 sztuk, -monitor LCD - 5 sztuk, -komputer przenośny - 1 sztuka. 2) Część II: Urządzenia wielofunkcyjne. -cyfrowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (drukarka, kopiarka, skaner, faks)-1 sztuka, -cyfrowe urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne (drukarka, kopiarka, skaner)-1 sztuka 3. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące sprzętu informatycznego zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na oddzielnie na część I bądź część II bądź na wszystkie części zamówienia. 5. Podane nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. 7. Wszystkie elementy składowe zestawów komputerowych, komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), nie wycofane z produkcji. Zestawy komputerowe powinny być utrzymane w jednolitej kolorystyce. 8. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Dostarczenia na własny koszt sprzętu informatycznego do siedziby zamawiającego w terminie zgodnym z zawartą umową. O dostawie wykonawca poinformuje zamawiającego co najmniej 1 dzień przed terminem dostawy. 2) Instalacji, aktywacji i konfiguracji systemu operacyjnego i pozostałego oprogramowania wraz z aktualnymi w momencie dostawy, dostarczonymi od producenta sterownikami urządzeń oraz poprawkami. Licencjonowane oprogramowanie powinno być dołączone na oddzielnych nośnikach CD/DVD. 3) Wykonanie wszystkich czynności rejestracyjnych (lub innych) wymaganych do uzyskania niezbędnych uprawnień do natychmiastowej naprawy serwisowej. 4) Przekazania zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego. 5) Zapewnienia świadczenia serwisu gwarancyjnego w miejscu dostawy i instalacji przez okres gwarancji określony w ofercie wykonawcy. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia - odbiór sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia nastąpi w siedzibie zamawiającego, w Szczecinie przy: ul. Czesława 9, odpowiednio do ustaleń z zamawiającym. 10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia spisany będzie protokół odbioru, potwierdzający zgodność dostarczonego sprzętu z ofertą wykonawcy oraz poprawność działania sprzętu. 11. Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy będzie podstawą do wystawienia faktury. 12. Przyjmuje się datę dostawy jako datę bezusterkowego odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru. 13. W dniu przekazania sprzętu komputerowego zamawiającemu wykonawca zobowiązany będzie przekazać: 1) karty gwarancyjne dostarczonego sprzętu komputerowego, 2) licencje dostarczonego oprogramowania. 14. Podany w ofercie przetargowej okres gwarancji liczony będzie od daty ich odbioru, zgodnie z kartami gwarancyjnymi. 15. Termin usunięcia awarii, wady, usterki nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od zgłoszenia telefonicznego, e-mailem lub faksem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.77.31.00 - Pakiety oprogramowania buforującego dane do wydruku 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach działania 2.1 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Projekt pn. Budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego. Dotyczy umowy o dofinansowanie nr POIS.02.01.00 - 00 - 004/10 - 00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: urządzenia wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30860,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22372,83

  • Oferta z najniższą ceną: 22372,83 / Oferta z najwyższą ceną: 30705,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.