eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Gościeradów: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów
Numer ogłoszenia: 328277 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242180 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów, ul. Folwark 1e, Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, faks 015 8381102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osdobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem inwestycyjnym w następujących branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) drogowej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres obowiązków i praw Wykonawcy reguluje art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo Budowlane (Dz.U. nr 156 z 2006r, poz. 1118 ze zmianami) i obejmuje: - zapoznanie się z aktualną dokumentacją robót budowlanych i jej weryfikację - udział w komisyjnym przekazaniu placu budowy - wizytowanie, co najmniej raz w tygodniu placu budowy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, a jeżeli sytuacja tego wymaga to częściej oraz na każde żądanie Zamawiającego - protokolarny odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu i uczestniczenie w takim odbiorze, który powinien się zakończyć stosownym wpisem do dziennika budowy - kontrola robót pod względem jakości i zgodności z projektem, dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania, a także odbiór robót oraz kontrola przestrzegania przepisów BHP na budowie - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz takich materiałów, które nie posiadają certyfikatu, deklaracji zgodności lub znaku B na wbudowany materiał - kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie - uczestnictwo w naradach z Wykonawcą robót budowlanych, sporządzanie z tych narad protokołów i przesłanie ich wszystkim stronom uczestniczącym w naradzie łącznie z Zamawiającym - rozwiązywanie we współpracy z projektantem i kierownikiem budowy problemów technicznych i technologicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót oraz przedkładanie propozycji tych rozwiązań Zamawiającemu do akceptacji - udział w odbiorach robót częściowych i końcowych, przeglądach, odbiorze ostatecznym po okresie gwarancji - sprawdzanie kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w ciągu 7 dni od daty otrzymania i przekazanie sprawdzonych faktur Zamawiającemu - doprowadzenie do usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad ujawnionych w trakcie realizacji umowy potwierdzone odpowiednimi wpisami do dziennika budowy - pisemne przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych zmian w stosunku do dokumentacji technicznej po zatwierdzeniu przez Zamawiającego - powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia - pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach na budowie - udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy - składanie kwartalnych pisemnych sprawozdań z realizacji rzeczowo-finansowego zakresu inwestycji - prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót - złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodnie z umową, projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią) - złożenie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego budowy w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 112161.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Sp.z.o.o., Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 85243.03
  • Oferta z najniższą ceną: 85243.03 oferta z najwyższą ceną: 89729.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.