eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Gościeradów: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów
Numer ogłoszenia: 242180 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów , ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, faks 015 8381102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/goscieradow/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - Budowa szkółki leśnej w Leśnictwie Marynopole, Nadleśnictwo Gościeradów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad w/w zadaniem inwestycyjnym w następujących branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) drogowej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres obowiązków i praw Wykonawcy reguluje art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.Prawo Budowlane (Dz.U. nr 156 z 2006r, poz. 1118 ze zmianami) i obejmuje: - zapoznanie się z aktualną dokumentacją robót budowlanych i jej weryfikację - udział w komisyjnym przekazaniu placu budowy - wizytowanie, co najmniej raz w tygodniu placu budowy, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, a jeżeli sytuacja tego wymaga to częściej oraz na każde żądanie Zamawiającego - protokolarny odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu i uczestniczenie w takim odbiorze, który powinien się zakończyć stosownym wpisem do dziennika budowy - kontrola robót pod względem jakości i zgodności z projektem, dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania, a także odbiór robót oraz kontrola przestrzegania przepisów BHP na budowie - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz takich materiałów, które nie posiadają certyfikatu, deklaracji zgodności lub znaku B na wbudowany materiał - kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją jakości i dopuszczenia do obrotu w budownictwie - uczestnictwo w naradach z Wykonawcą robót budowlanych, sporządzanie z tych narad protokołów i przesłanie ich wszystkim stronom uczestniczącym w naradzie łącznie z Zamawiającym - rozwiązywanie we współpracy z projektantem i kierownikiem budowy problemów technicznych i technologicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót oraz przedkładanie propozycji tych rozwiązań Zamawiającemu do akceptacji - udział w odbiorach robót częściowych i końcowych, przeglądach, odbiorze ostatecznym po okresie gwarancji - sprawdzanie kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, składanych przez Wykonawcę robót budowlanych w ciągu 7 dni od daty otrzymania i przekazanie sprawdzonych faktur Zamawiającemu - doprowadzenie do usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad ujawnionych w trakcie realizacji umowy potwierdzone odpowiednimi wpisami do dziennika budowy - pisemne przekazywanie Wykonawcy robót budowlanych zmian w stosunku do dokumentacji technicznej po zatwierdzeniu przez Zamawiającego - powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia - pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach na budowie - udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy - składanie kwartalnych pisemnych sprawozdań z realizacji rzeczowo-finansowego zakresu inwestycji - prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót - złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodnie z umową, projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią) - złożenie końcowego rozliczenia rzeczowo-finansowego budowy w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót Zamawiający dostarczy jednostce sprawującej kompleksowy nadzór inwestorski dokumentację techniczną (projekt budowlano-wykonawczy wraz z uzgodnieniami, pozwolenie na budowę, przedmiary robót). Rzeczywista wartość zadania, nad którym będzie sprawowany kompleksowy nadzór inwestorski wynosi 4 486 475,23 zł netto (słownie; cztery miliony czterysta osiemdziesiąt sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć 23/100 zł)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 2 000,00 zł Słownie : dwa tysiące zł. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem ( nie gotówką ) na konto Zamawiającego: BGŻ oddział w Stalowej Woli nr k-ta 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wnosząc wadium w formie pieniężnej należy na blankiecie przelewu napisać, jakiego postępowania dotyczy, kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, zaś kopię dołączyć do oferty. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 9) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) sprawił, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, w wymaganym przez siebie terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11)Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 prawa zamówień publicznych 2/ spełniający wymogi art.22. ust.1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: 1) występują w obrocie prawnym, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Mają do dyspozycji po jednym inspektorze nadzoru budowlanego z minimalnym 3-letnim stażem zawodowym w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych - drogowej Uprawnienia inspektorów nadzoru budowlanego powinny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Równoważnym z dysponowaniem wymienionymi osobami będzie przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu o udostępnieniu ww. specjalistów w zakresie nadzoru. 3)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 000 zł. 4) w przypadku wspólnego (Konsorcjum) ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: - spełnią wymogi z pkt.6.1.1- każdy oddzielnie - spełnią pozostałe warunki łącznie ( z tym, że pkt.6.1.3- dotyczy każdego z Wykonawców proporcjonalnie do przyjętego do realizacji zakresu realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z umową Konsorcjum]. II. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale nr 7 SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 2 do siwz. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z wykazaniem posiadanych uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz doświadczeniem zawodowym tych osób (stażu pracy) lub pisemne zobowiązania innego podmiotu o udostępnieniu ww. potencjału kadrowego, - zał. Nr 3 do siwz, 6) kopie uprawnień inspektorów nadzoru upoważniające do nadzorowania robót budowlanych w poszczególnych branżach oraz kopie zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego, 7) ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 000 zł. 7.2. W przypadku składania oferty wspólnej: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dla poszczególnych Wykonawców ubiegających się wspólnie, oraz dokumenty wymienione w pkt. 2-4 każdy Wykonawca składa oddzielnie. Powyższe oświadczenie powinno być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa Zamówień Publicznych. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Wyżej wymienione dokumenty w pkt 1) i w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w pkt. 3) nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert . 5)Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza przysięgłego (opatrzone jego podpisem i pieczęcią). 7.4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem- przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów , lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7.5 Uzupełnienie ww. dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert w trybie art. 26 prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/strony/1/i/6033.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1e pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: 23-275 Gościeradów, ul. Folwark 1e pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.