eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Białystok: Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu
Numer ogłoszenia: 328184 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8, znajdującego się w strefie ochronnej konserwatora zabytków, o szyb windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi polegającymi na: wykonaniu fundamentu żelbetowego pod szyb windy, wykonanie otworów drzwiowych w miejsce otworów okiennych, demontaż i zamurowanie okienka piwnicznego z likwidacją fosy okienka, wykonanie dojścia - chodnika do windy oraz dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu. Projektuje się dźwig (platformę) o szybie zewnętrznym, o konstrukcji stalowej samonośnej przymocowanej do zewnętrznej istniejącej ściany budynku, przeszklony, z napędem elektrycznym śrubowym i drzwiach zewnętrznych aluminiowych. 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania, a także parametry techniczne i wyposażenie dźwigu określają: projekt budowlany, projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane za pomocą znaków towarowych lub pochodzenie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dany materiał lub urządzenie do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3. Wymagania stawiane materiałom: -stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), -materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Dodatkowe warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości, w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad i usterek. c) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: opracowania dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Zamawiającego, d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. f) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru robót. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania czynności konserwacyjnych windy przez osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez UDT, w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenia nieodpłatnych usług serwisowych. g) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wniesienie wadium w wysokości - 1 000, 00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275, z óźn.zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Kredyt Bank S..A. II Oddział Białystok, konto nr 44 1500 1344 1213 4008 4834 0000 przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się od Wykonawców aby: - wykazali i udokumentowali wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, w tym przynajmniej jedna obejmująca budowę szybu wraz z montażem urządzenia dźwigowego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda) robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - dysponowali osobami mogącymi pełnić funkcje: kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz kierowników robót, posiadających uprawnienia przewidziane w prawie budowlanym o specjalnościach odpowiednio do przedmiotu zamówienia, b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a także składa w imieniu własnej firmy dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1 lit.:a,b,i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e)wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 3.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnione w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy maja dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, w tym przynajmniej jedna obejmująca budowę szybu wraz z montażem urządzenia dźwigowego, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda ) robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami, które obejmuje niniejsze zamówienie, aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy oraz dla kierowników robót, e) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac na wysokościach - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: g) wypełnionego druku formularza oferty stanowiącego załącznik nr 5 wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym według metody kalkulacji uproszczonej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, zawierającym ceny jednostkowe netto (podane w jednostkach jak w przedmiarach robót), ceny netto za wykonanie poszczególnych pozycji robót oraz cenę netto i brutto za całość zamówienia h) pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), i) stosownego pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9.1. lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. lit.a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa w punkcie 1.lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku złożenia dokumentu w formie kopii każda strona dokumentu musi być opatrzona klauzulą: Za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. mopr.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego:Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającą na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn określonych § 2 ust. 2 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz na możliwości dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy w związku z wystąpieniem zdarzeń losowych oraz gdy z przyczyn technicznych, których nie można było przewidzieć, zaistnieje konieczność wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających bądź zaistnieje konieczność wprowadzenia dodatkowych rozwiązań technicznych. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy wynikającą z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.