eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Białystok: Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu.
Numer ogłoszenia: 214645 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328184 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8 o szyb windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostawą i montażem dźwigu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego położonego w Białymstoku przy ul. Malmeda 8, znajdującego się w strefie ochronnej konserwatora zabytków, o szyb windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi polegającymi na: wykonaniu fundamentu żelbetowego pod szyb windy, wykonanie otworów drzwiowych w miejsce otworów okiennych, demontaż i zamurowanie okienka piwnicznego z likwidacją fosy okienka, wykonanie dojścia - chodnika do windy oraz dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu. Projektuje się dźwig (platformę) o szybie zewnętrznym, o konstrukcji stalowej samonośnej przymocowanej do zewnętrznej istniejącej ściany budynku, przeszklony, z napędem elektrycznym śrubowym i drzwiach zewnętrznych aluminiowych. 2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania, a także parametry techniczne i wyposażenie dźwigu określają: projekt budowlany, projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane za pomocą znaków towarowych lub pochodzenie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dany materiał lub urządzenie do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3. Wymagania stawiane materiałom: -stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), -materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4. Dodatkowe warunki wykonania i finansowania zadania: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu bezusterkowego odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości, w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad i usterek. c) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: opracowania dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Zamawiającego, d) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. e) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. f) Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu bezusterkowego odbioru robót. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania czynności konserwacyjnych windy przez osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez UDT, w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenia nieodpłatnych usług serwisowych. g) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 166460.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Metalowo-Elektrotechniczny BAJPAX, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 109287.08
  • Oferta z najniższą ceną: 109287.08 oferta z najwyższą ceną: 130128.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.