To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Słupsk: Bieżąca konserwacja, roboty remontowe i usuwanie awarii w branży sanitarnej i budowlanej na cmentarzach komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i Zachodniej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 328062 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263060 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 841 00 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja, roboty remontowe i usuwanie awarii w branży sanitarnej i budowlanej na cmentarzach komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i Zachodniej w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Bieżąca konserwacja, roboty remontowe i usuwanie awarii w branży sanitarnej i budowlanej na cmentarzach komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha i Zachodniej w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące doraźne i kompleksowe prace: 1) usuwanie awarii sieci wodociągowych na terenie cmentarzy, 2) zabezpieczenie sieci i instalacji wodociągowych oraz ich elementów przed skutkami mrozów i kradzieżami, 3) usuwanie awarii sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 4) konserwacja sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, 5) utrzymanie w stałej drożności sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i zdrojów, 6) usuwanie uszkodzeń w ogrodzeniu cmentarzy oraz ich naprawa, 7) wykonywanie innych drobnych robót remontowych i konserwacyjnych, 8) naprawa zniszczonych nagrobków w wyniku wichur i spadających konarów drzew, 9) konserwacja nagrobków o znaczeniu historycznym, 10) usuwanie karczy, 11) naprawa i konserwacja ławek i koszy na odpady komunalne. 12) drobne prace remontowo-naprawcze w budynku: a) kaplicy, b) administracyjnym i W.C. oraz w budynku przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku. 3. Wielkość i rodzaj świadczonych prac będzie ustalana przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy jeden raz w tygodniu po przeglądzie w terenie, ze szczegółowym każdorazowym określeniem zakresu prac wynikającego z aktualnych potrzeb i wielkości posiadanych środków finansowych. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii sieci i urządzeń , gdzie zakres prac będzie ustalany na bieżąco. 4. Ilość prac do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego poszczególnych urządzeń oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupsk na dany rok budżetowy. 5. W przypadku zgłoszonych awarii sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje miejsce awarii w celu niezwłocznego usunięcia awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 6. Wykonawca obowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie z zawartą umową, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. 7. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie prac. Prace należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 8. Wykonawca obowiązany jest zapewnić właściwe oznakowanie na czas wykonywania prac polegające między innymi na zabezpieczeniu miejsca robót poprzez ustawienie pachołków gumowych, zapór itp. 9. Roboty prowadzone będą przy normalnym ruchu na cmentarzach. W przypadku konieczności zamknięcia części ciągów pieszych, w celu powadzenia prac utrzymaniowych, należy uzyskać zgodę od Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w pkt 6 rozdziału III SIWZ. 10. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bezpośrednią łączność telefoniczną czynną całą dobę. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia całodobowej dyspozycyjności w czasie trwania umowy oraz zgłaszania wykonania prac osobom wyznaczonym przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZDZISŁAW JARZĄBKOWSKI: FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ZDZISŁAW JARZĄBKOWSKI: FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWA SPÓŁKA CYWILNA
- Zakład Usługowo-Produkcyjny Spółka Cywilna Lucyna Jarząbkowska, Zdzisław Jarząbkowski, ul. Zamkowa 5, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151813,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143638,56
Oferta z najniższą ceną: 143638,56 / Oferta z najwyższą ceną: 171060,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4".
- PODN.ZP.321.6.2024 jest przygotowanie programu i przeprowadzenie warsztatów dla regionalnych opiekunów grup pt. Tworzenie programów i scenariuszy Hackathonu wraz z usługą noclegową i wyżywieniem
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Dostawa unitu stomatologicznego z wyposażeniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy dróg rowerowych w mieście Słupsk w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój inwestycji Miasta Słupska - opracowanie dokumentacji projektowych - etap III"
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.