Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-02
Mońki: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego lub pożyczki na inwestycję na okres 72 miesięcy
w wysokości 1 474 599,94 złotych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 327304 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach , al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 727 81 30, 668 877 590, faks 85 727 81 35, 727 81 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego lub pożyczki na inwestycję na okres 72 miesięcy w wysokości 1 474 599,94 złotych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego lub pożyczki na inwestycję na okres 72 miesięcy w wysokości 1 474 599,94 złotych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach na: a) przebudowę i rozbudowę części SP ZOZ w Mońkach, polegającą na adaptacji i dostosowaniu pomieszczeń w celu zwiększenia ilości łóżek w Oddziale Rehabilitacyjnym oraz adaptację i dostosowanie pomieszczeń na potrzeby Zakładu Rehabilitacji Leczniczej i Przychodni Rejonowej w Mońkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach - wartość inwestycji 1 449 999,94 złotych brutto; b) pełnienie nadzoru inwestorskiego branży /branża elektryczna -instalacje elektryczne, branża instalacji -instalacje c.o., wodociągowe i kanalizacyjne, wentylacyjne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami oraz polskim prawem budowlanym w imieniu i na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, dla inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa części SP ZOZ w Mońkach, polegająca na adaptacji i dostosowaniu pomieszczeń w celu zwiększenia ilości łóżek w Oddziale Rehabilitacyjnym oraz adaptacji i dostosowania pomieszczeń na potrzeby Zakładu Rehabilitacji Leczniczej i Przychodni Rejonowej w Mońkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach - wartość usługi 24 600,00 złotych brutto. Zamawiający dopuszcza jako uczestników postępowania instytucje finansowe, które spełniają warunki określone w przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z tym użyte w ww. postępowaniu określenia, cytuję bank (kredyt, kredytodawca, kredytobiorca, umowa kredytowa) w stosunku do Wykonawcy można traktować jako określenia odnoszące się również do instytucji finansowych. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: Waluta kredytu / pożyczki: złotych polski (PLN.). 1. Za podstawę oprocentowania kredytu / pożyczki przyjęto stawkę WIBOR 1 M z miesiąca września 2014 r. plus marża. 2. Uruchomienie kredytu / pożyczki - 02 styczeń 2015 rok. 3. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu /pożyczki bez dodatkowych kosztów za przedterminowa spłatę. Zamawiający dopuszcza, aby ewentualna wcześniejsza spłata następowała po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy - na 7 dni przed terminem wcześniejszej spłaty. 4. Wykonawca zapewni brak prowizji od przedterminowej spłaty kredytu / pożyczki. 5. Wykonawca zapewni brak prowizji za uruchomienie kredytu / pożyczki. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od zaangażowania środków, to jest od niewykorzystanej części kredytu / pożyczki oraz od wcześniejszych spłat. 7. Sposób spłaty kredytu / pożyczki: miesięczne raty stałe kapitałowe, a odsetki malejące, WIBOR 1M. 8. Termin spłaty kredytu / pożyczki ustala się na dzień 25 każdego miesiąca. 9. Kredyt / pożyczka będzie zabezpieczony/a w formie cesji umowy z Podlaskim Oddziałem Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Białymstoku, ul. Pałacowa 3, 15-042 Białystok, na zasadach przyjętych przez Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Białymstoku. 10. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu / pożyczki (kapitału, odsetek) przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 11. Koszty ustanowienia zabezpieczenia kredytu / pożyczki ponosi Zamawiający. 12. Termin realizacji zamówienia - 72 miesiące 13. Okres karencji dla spłaty kredytu / pożyczki - od dnia 03 stycznia 2015 roku do dnia 24 lutego 2015 roku. 14. Okres wykorzystania kredytu / pożyczki - styczeń 2015 r. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości i terminów wypłat transz podczas realizacji przedmiotu zamówienia bez dodatkowych opłat. 16. Zamawiający dopuszcza zawiadomienie o aktualizacji harmonogramu przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od momentu obowiązywania nowej wartości stawki WIBOR. 17. Zamawiający dopuszcza, aby dla aktualizacji harmonogramu przyjmować wartość WIBOR z ostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego. 18. Zamawiający złoży oświadczenie poddania się egzekucji na podstawie art. 777 KC w zakresie kredytu / pożyczki. 19. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Na dzień 18 września 2014 roku brak jest zobowiązań wymagalnych z tytułu podatków i ubezpieczeń. (W przypadku takiej konieczności stosowne zaświadczenia z ZUS i US zostaną przedłożone wybranemu wykonawcy w dniu podpisaniu umowy) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach posiada- 178 łóżek w tym: Oddział Chorób Wewnętrznych - 50 łóżek Oddział Rehabilitacyjny- 30 łóżek Zakład Opiekuńczo- Leczniczy- 30 lóżek Oddział chirurgiczny Ogólny- 30 łóżek Oddział Położniczo- Ginekologiczny z Noworodkami- 18 łóżek Oddział Pediatryczny- 20 łóżek.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 72.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy złożony z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz oferty podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: a) zmiany przedstawicieli stron umowy; b) zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (np. zmiana oznaczenia firmy, adresu, siedziby), w szczególności przekształceń, przejęć; c) zmiany ceny w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku (VAT); d) wprowadzenia nowych podatków przez ustawodawcę; e) zmian, które są korzystne dla Zamawiającego. 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.monki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, I piętro, pokój nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
- Modernizacja placu manewrowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mońkach wraz z wykonaniem odwodnienia i wykonaniem ogrodzenia z bramami wjazdowymi
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 1
- Przebudowa drogi we wsi Boguszewo drugi etap
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.