Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-01
Racibórz: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004 Prawo zamówień publicznych na usługę odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz
Numer ogłoszenia: 326466 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4539600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004 Prawo zamówień publicznych na usługę odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych powstających w wyniku działalności ZOZ ZK Racibórz Cena jednostkowa odbioru i transportu odpadów medycznych obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia , jest stała i obowiązuje również gdy ilość odpadów jest mniejsza. Cena obejmuje rózwniez sporządzenie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie odpadów metycznych. Cena odpadów może ulec zmianie nie częściej niż raz w roku o średnioroczyn wskażnik cen towarów i usług konsumpcyjnych. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest wystawić i przekazać zamawiającemu wraz z fakturą zbiorczą kartę przekazania odpadów za poprzedni miesiąc z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwianie oraz dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na wzorze zgodnym a obowiązującymi przepisami, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wykonawca dostarczy na własny koszt niezbędną ilość pojemników max do 5 l i worków o odpowiedniej kolorystyce i wymaganiach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Przy założeniu że maksymalna ilość odpadów w jednym worku nie przekroczy 2,5kg. Zamawiający wymaga , aby świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, składowania i utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:ustawą z dnia 14-12-2012r o odpadach (dz.u. 2013 poz 21), ustawa z dnia 13-06-2013r Prawo ochrony środowiska (dz.u. 2013 poz 1238), rozporządzeniem MŚ z dnia 27-09-2001r w/s katalogu odpadów (d.u. 2001 nr 112 poz 1206, rozporządzeniem Min. Zdrowia z dnia 30-07-2010r w/s szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi, rozporządzeniem MŚ z dnia 08-12-2010r w/s wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (dz.u. 2010 nr 249 poz 1673), rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 23-12-2002r w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 13-01-2014r w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (dz.u. 2014 poz 107) W zakres przedmiotu umowy wchodzi odbiór i transport następujących odpadów medycznych:(numeracja podana zgodnie z katalogiem odpadów określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. Dz. U. nr 112 z dnia 8 października 2001 poz. 1206): 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, ze wywołują choroby u ludzi i zwierząt, szacunkowa ilość odpadów (do wyceny) rocznie:18 01 02 - 0,05 Mg; 18 01 03 - 0,350 Mg, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich worków i pojemników na gromadzenie ww odpadów wymaganych przepisami ustawy. Wykonawca zobowiązany jest również w przypadku wygaśnięcia zezwolenia na zbieranie oraz pozwolenia na unieszkodliwianie odpadów niezwłocznie przedłożyć nowe zezwoleniepozwolenie osobie odpowiedzialnej za odbiór odpadów medycznych, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50 PLN słownie:pięćdziesiąt złotych 00/100 (Formy wnoszenia wadium - zgodnie z art. 45.1 pkt. 6 ustawy ) Wadium należy wnosić na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17-12-2015r Nazwa i numer konta: Zakład Karny w Raciborzu ul. Józefa von Eichendorffa 14 47-400 Racibórz Konto: NBP O/ Katowice Nr 92 1010 1212 3061 0213 9120 0000 z dopiskiem WADIUM NA USŁUGI ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW MEDYCZNYCH Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w kasie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17-12-2015r do godziny 09:30. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z kryterium: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane ustawą z dnia 14-12-2012r. o odpadach tj. Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne i zezwolenie na zbieranie odpadów medycznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas odbioru - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, ul. Eichendorffa 14, 47-400 Racibórz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Raciborzu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- "Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu w II Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Raciborzu" - (...) (w systemie "zaprojektuj i wybuduj").
- usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych przez okres 12 miesięcy
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.