eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2011-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Kraków: Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2011-2013
Numer ogłoszenia: 326437 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja biurowych urządzeń wielofunkcyjnych MOPS w Krakowie w latach 2011-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: 1) Sharp ARM 316 - 9 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe obejmują koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Personalny przy ul. Józefińskiej 14, b) Dział Finansowo Księgowy przy ul. Józefińskiej 14, c) Dział Obsługi Gospodarczej przy ul. Józefińskiej 14, d) Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, e) Dział Rehabilitacji przy ul. Józefińskiej 14, f) Filia nr 1 przy ul. Rzeźniczej 2, g) Filia Nr 4 na os. Szkolnym 34, h) Filia Nr 6 przy ul. Dietla 64, i) Filia Nr 8 przy ul. Jerzmanowskiego 37. 2) Sharp AR 153 - 1 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, odrywacze papieru. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Klubie Integracji Społecznej przy ul. Miśnieńskiej 58 w Krakowie. 3) Sharp ARM-205 - 12 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Pomocy Dzieciom przy ul. Józefińskiej 14, b) Filia Nr 1 przy ul. Rzeźniczej 2, c) Filia Nr 2 przy ul. Radzikowskiego 37 - 2 szt., d) Filia Nr 3 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3 - 2 szt. e) Filia Nr 5 przy ul. Praskiej 52 - 2 szt., f) Filia Nr 7 przy al. Słowackiego 46 - 2 szt., g) Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24 h) Dział Rodzin Zastępczych przy ul. Rzeźniczej 2. 4) Sharp ARM-165 - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Filii nr 9 na os. Teatralnym 24 w Krakowie. 5) Sharp AR-5316 - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Filii nr 9 na os. Teatralnym 24 w Krakowie. 6) Sharp MX-2300N - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: tonery (czarny, cyjan, magenta, yellow), bębny (czarny, kolor) developer (czarny, kolor), uszczelki developera (czarny, kolor) zespół elektrody, zespół górnej rolki wygrzewającej, zespół dolnej rolki wygrzewającej, pierwsza taśma transferowa, rolka pierwszej taśmy transferowej, druga taśma transferowa, rolka drugiej taśmy transferowej, filtr ozonu. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Dziale Planowania Projektów i Informatyzacji przy ul. Józefińskiej 14. 7) Sharp AR-5320 - 2 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Sekcja ds. Zarządzania Projektami przy ul. Dąbrowskiego 2, b) Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24. 8) Kyocera Mita 2030 - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, rolka pobierająca, rolka pobierająca ADF, rolka separująca ADF . Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Sekretariacie Zastępcy Dyrektora MOPS przy ul. Józefińskiej 14. 9) Ricoch Afficio 200 - 1 szt: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, zespół bęben-developer, wałek czyszczący, wałek górny, wałek dolny, odrywacze papieru, rolka pobierająca, tuleja wałka grzejnego, transfer unit, termistor. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenie zlokalizowane jest w Dziale Rodzin Zastępczych na os. Teatralnym 24. 10) Sharp AR-205 - 2 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24, b) Sekretariat Dyrektora MOPS przy ul. Józefińskiej 14. 11) Sharp AR-206 - 3 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Filia Nr 6 przy ul. Dietla 64, b) Filia Nr 8 przy ul. Jerzmanowskiego 37, c) Zespół Operacyjny STREETWORK przy ul. Beskidzkiej 30A. 12) Sharp AR-163 - 2 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Poradnictwa na os. Teatralnym 24, b) Dział Poradnictwa przy ul. Rzeźniczej 2. 13) Sharp ARM-207 - 9 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział ds. Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia przy ul. Józefińskiej 14, b) Dział Rodzin Zastępczych na os. Teatralnym 24, c) Filia Nr 1 przy ul. Rzeźniczej 2, d) Filia Nr 2 przy ul. Radzikowskiego 37, e) Filia Nr 3 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 3, f) Filia N4 na os. Szkolnym 34, g) Filia Nr 5 przy ul. Praskiej 52, h) Filia Nr 7 przy al. Słowackiego 46, i) Klub Integracji Społecznej na os. Słonecznym 15 14) Sharp ARM-160 - 2 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner, bęben, listwa czyszcząca, developer, wałek górny, wałek dolny, listwa olejowa utrwalacza, odrywacze papieru, tuleja wałka grzejnego, rolka pobierająca, rolka pobierająca podajnika bocznego. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie developera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Filia Nr 4 na os. Szkolnym 34, b) Filia Nr 6 przy ul. Dietla 64. 15) Canon L140/L120/L100 - 13 szt.: konserwacja, naprawa awaryjna, wymiana części: toner wraz z bębnem. Czynności serwisowe zawierają koszt materiałów, robocizny oraz niezbędnego sprzętu, a także wszystkie inne działania niezbędne dla prawidłowego ich wykonania (np. czyszczenie urządzenia po wymianie tonera). Urządzenia zlokalizowane są w następujących komórkach organizacyjnych zamawiającego w Krakowie: a) Dział Organizacyjny (Dziennik Podawczy) przy ul. Józefińskiej 14, b) Filia Nr 4 na os. Szkolnym 34, c) Filia Nr 6 przy ul. Dietla 64, d) Filia Nr 7 przy al. Słowackiego 46, e) Filia Nr 8 przy ul. Jerzmanowskiego 37, f) Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24, g) Sekretariat Dyrektora MOPS przy ul. Józefińskiej 14, h) Dział Rodzin Zastępczych na os. Teatralnym 24, i) Sekcja ds. Zarządzania Projektami przy ul. Felicjanek 15/1, j) Klub Integracji Społecznej przy ul. Miśnieńskiej 58, k) Dział Pomocy Dzieciom przy ul. Józefińskiej 14, l) Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, m) Dział Poradnictwa na os. Teatralnym 24. Dopuszcza się zmianę lokalizacji urządzeń w obrębie Krakowa. 2. Warunki dodatkowe: 1) Wykonanie napraw spoza zakresu, określonego w ust. 1, Zamawiający może zlecić Wykonawcy na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. Dotyczy to w szczególności wymiany części nie związanych bezpośredni z ilością kopii wykonanych przez maszynę. Ekspertyzy będą każdorazowo wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie, koszty z tym związane Wykonawca uwzględnił w cenie usług serwisowych. Ekspertyza ma zawierać: a) wszystkie dane niezbędne dla identyfikacji maszyny (typ, model, nr fabryczny, lokalizację i przebieg), b) wskazanie przyczyn powstania usterki, c) wskazanie wszystkich niezbędnych do wymiany części (polskie nazwy) waz z ich numerami, zgodnie z part listą, d) imienną pieczęć i podpis pracownika komórki organizacyjnej Zamawiającego, w której zlokalizowane jest urządzenie, e) całkowity kosztorys naprawy, f) termin realizacji naprawy. Wykonanie naprawy określonej w ekspertyzie Zamawiający może zlecić osobie trzeciej, na podstawie badania rynku. 2) Zgłoszeń do serwisu mogą dokonywać tylko i wyłącznie upoważnienie przedstawiciele Zamawiającego lub osoby ich zastępujące. 3) Faktura zostanie dostarczona Zamawiającemu do 5 dni roboczych od dnia wykonania usługi. 4) Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych. W przypadku zastosowania części regenerowanej lub używanej Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 5) Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu cenowym, sporządzonym zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego żywotność części wymienianych podczas usług serwisowych. 6) Wykonawca każdorazowo do faktury dołączy protokół serwisowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do wzoru umowy. Protokół serwisowy Wykonawca przedłoży wraz z fakturą. Zamawiający nie wypłaci wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku przedłożenia niekompletnego protokołu serwisowego. Jeżeli uzupełnienie części protokołu jest nie możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. brak licznika w urządzeniu, nie czytelny numer fabryczny itp.) należy wpisać brak danych lub nie dotyczy. Wszystkie faktury z nieprawidłowo wystawionymi protokołami będą odsyłane do Wykonawcy bez dodatkowych wyjaśnień. 7) Wszystkie wymienione części mają być okazane użytkownikowi urządzenia, po wykonaniu usługi, pod rygorem nie wypłacenia wynagrodzenia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wykonywanych usług serwisowych w obrębie usług wymienionych w załączniku do formularza ofertowego, w tym również do realizacji usług, których wykonanie nie zostało przewidziane w danym roku. 9) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych w formie faksu lub e-maila. 10) W przypadku opóźnienia realizacji usługi serwisowej o więcej niż 2 dni robocze, Zamawiający ma prawo zlecić naprawę osobie trzeciej i obciążyć jej kosztami Wykonawcę. Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego. W przypadku powtórzenia się opisanej sytuacji więcej niż 4 razy w ciągu roku, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 11) Zamawiający w zleceniu częściowym nie będzie wymieniał konkretnych części do wymiany, a jedynie objawy lub kod usterki. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wypłacenia wynagrodzenia za wykonane usługi wymiany części, w przypadku jeżeli zostanie ona wymieniona po mniejszym przebiegu, niż wskazano w ofercie. Liczba wykonywanych w danym roku konserwacji jest uzależniona od liczby wykonanych przez maszynę kopii, w przypadku wykonania mniejszej niż zakładano liczby kopii, konserwacja wykonywana może być co 6 miesięcy. 13) Koszt dojazdu do jednej lokalizacji, w ramach jednego zamówienia częściowego może być doliczany tylko jeden raz. Zakazuje się dzielenia wykonywanych usług w celu wielokrotnego doliczania kosztów dojazdu. W takich wypadkach Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za każdy kolejny dojazd. 14) Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, o których mowa w ust. 1, w godzinach pracy Zamawiającego: pon. 9:00 - 17:00, wt. - pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji przedmiotu zamówienia także w innych lokalizacjach na terenie Krakowa, a także zmiany lokalizacji urządzeń w stosunku do określonych w ust. 1. 15) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zezwoli na zabranie maszyn do serwisu. W takim wypadku Wykonawca, na czas dokonania naprawy, ustalony miedzy stronami, bezpłatnie zapewni sprzęt zastępczy o parametrach równoważnych lub lepszych, 16) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. 17) Naprawy w ramach rękojmi i gwarancji mają być wykonywane bezpłatnie (w tym również bez kosztów dojazdu) w terminie do 1 dnia roboczego od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to także okresu po upływie terminu obowiązywania umowy. W przypadku nie zachowania tego terminu Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia usługi osobie trzeciej, na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 19.12.2011 r. do godz. 9:30 w kwocie: 2500 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6. Ustawy 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na konto Zamawiającego. 5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 Ustawy. 6. Zamawiający zatrzyma wadium gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje należycie przynajmniej 1 usługę konserwacji co najmniej 45 wielofunkcyjnych urządzeń biurowych (dla jednego kontrahenta, w ciągu jednego roku).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, 2) wydłużenia okresu rękojmi i/lub gwarancji 3) miejsca i godzin realizacji usługi. 4) warunków płatności,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=30232
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie. ul.Józefińska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.