eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Zakup podstawowego wyposażenia dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-11

Radomsko: Zakup podstawowego wyposażenia dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 326284 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276840 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup podstawowego wyposażenia dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup podstawowego wyposażenia dla potrzeb realizowanego zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Szpitala Powiatowego w Radomsku o właściwościach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dodatku nr 1 i 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części: Część I 1. Strzygarka chirurgiczna 3 szt. 2. Laktator elektryczny 1 szt. 3. Aparat do mierzenia ciśnienia elektroniczny 15 szt. 4. Aparat do mierzenia ciśnienia zegarowy 11 szt. 5. Termometry elektroniczne standard 50 szt. 6. Termometr elektroniczny (do ucha) 15 szt. 7. Mata do przenoszenia pacjentów 15 szt. 8. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy 40 szt. 9. Parawan medyczny 20 szt. 10. Kołnierze ortopedyczne 70 szt. 11. Rolki transportowe 5 szt. 12. Fartuchy ołowiowe 10 szt. 13. Kołnierz - ochrona na tarczyce 10 szt. 14. Zabezpieczenie dla pacjenta p/promieniowaniu RTG, na gonady 4 szt. 15. Okulary ochronne 8 szt. 16. Mata magnetyczna do zabiegów operacyjnych 10 szt. 17. Kołdry elektryczne na salę wzbudzeń 4 szt. 18. Podpórki pod stopy dla matek karmiących 10 19. Butelki do zbierania, przechowywania pokarmu 5 szt. 20. System wspomagający karmienie SNS 30 szt. 21. Worki SAKOdo porodu 2 szt. 22. Piłka do porodu 3 szt. 23. Wagi elektroniczne dla noworodków 12 szt. 24. Kliny pod kończyny dolne i górne + powłoczki 100 szt. 25. Folie termiczne 50 szt. 26. Koce elektryczne 6 szt. 27. Rurki intubacyjne combi - tube 20 szt. 28. Pojemniki na materiał do badania histopatologicznego 200 szt. 29. Zestaw do tracheotomii Quick-track 10 szt. 30. Walizki-nesesery do zestawów przeciwwstrząsowych mobilnych 25 szt. 31. Igły doszpikowe 10 szt. 32. pojemniki do dezynfekcji duże z sitem i pokrywą zaopatrzone w kranik 15 szt. 33. Pojemniki zamykane do przenoszenia materiału, z tworzywa sztucznego 20 szt. 34. Identyfikatory dla pacjenta w formie bransoletki 500 szt. 35. Podgłówki 30 szt. Część II 1. Pojemnik na mydło w płynie 589 szt. 2. Pojemnik na ręczniki papierowe 596 szt. 3. Pojemnik na papier toaletowy 126 szt. 4. Pojemnik na płyn dezynfekcyjny 136 szt. 5. Uchwyt na papier toaletowy 172 szt. 6. Szczotka do toalet 302 szt. Parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Brak wpisu w rubryce parametry oferowane zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu ... lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie wyposażenia o parametrach takich samych lub wyższych jak opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje oraz wpisy do Rejestru wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. Termin gwarancji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) został wskazany w dodatku nr 1 i 2 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu na miejsce dostawy, potwierdzonej protokołem przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. 3) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy. 5) Wszelkie informacja dotyczące parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1 i 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 42.92.31.10 - Wagi 44.61.90.00 - Inne pojemniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 39.14.31.14 - Koce elektryczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL LUBLIN sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164772,75

  • Oferta z najniższą ceną: 164772,75 / Oferta z najwyższą ceną: 164772,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENRY KRUSE Sp. z o. o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139344,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132426,43

  • Oferta z najniższą ceną: 132426,43 / Oferta z najwyższą ceną: 174014,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.