To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Katowice: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
W ZAKRESIE FUNKCJI PODSTAWOWYCH I ZAAWANSOWANYCH MS EXCEL
Numer ogłoszenia: 326100 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245565 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W ZAKRESIE FUNKCJI PODSTAWOWYCH I ZAAWANSOWANYCH MS EXCEL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie funkcji podstawowych i zaawansowanych MS Excel na bazie 2003 i 2007 dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. I. ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA: Program poszczególnych edycji szkolenia powinien być każdorazowo dostosowany przez Wykładowcę do poziomu zaawansowania danej grupy. Zagadnienia, które powinny zostać omówione podczas szkolenia, to: Poziom podstawowy oraz poziom średniozaawansowany 1. Interfejs programu a) podstawowe wprowadzanie danych, edycja komórek, b) kopiowanie i wypełnianie komórek, c) dostosowywanie widoku arkusza (blokowanie kolumn, wierszy, okien); 2. Praca z danymi a) format danych w ujęciu księgowym i sprawdzanie ich poprawności, b) formuły (wprowadzanie i modyfikowanie), c) najczęściej wykorzystywane funkcje (funkcje matematyczne, warunkowe itd.), d) autofiltry; 3. Formatowanie arkuszy. 4. Drukowanie. Przygotowanie arkuszy do wydruku.. 5. Tworzenie i modyfikacja wyglądu wykresu. 6. Przeznaczenie środków Funduszu Pracy. 7. Szukanie wyniku. 8. Skróty klawiaturowe. Poziom zaawansowany 1. Przypomnienie zagadnień podstawowych. 2. Tworzenie i edycja wielopoziomowych filtrów. 3. Tworzenie i eksport wykresów dla potrzeb stron www. 4. Formatowanie warunkowe. 5. Tabele i wykresy przestawne. 6. Analizowanie skoroszytu a) czujka, b) śledzenie zależności, 7. Formaty plików, import i eksport. 8. Ochrona danych. a) ochrona komórek, skoroszytów i arkuszy, b) typowe scenariusze ustawienia zabezpieczeń, 9. Formularze. 10. Sumy częściowe według kategorii. 11. Przygotowanie pliku i danych w nim zawartych do korespondencji seryjnej II. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w czterech edycjach o różnych poziomach zaawansowania. 2. Wszystkie edycje będą miały formę szkolenia stacjonarnego i przeprowadzone zostaną na terenie miasta Katowice. 3. Szkolenie zorganizowane zostanie w następujących terminach: a) I edycja: 18 - 19 października 2010 r. - poziom podstawowy, b) II edycja: 21 - 22 października 2010 r. - poziom średniozaawansowany, c) III edycja: 25 - 26 października 2010 r. - poziom zaawansowany, d) IV edycja: 28 - 29 października 2010 r. - poziom zaawansowany 4. Przewidywana liczba uczestników szkolenia to łącznie 45 osób, w tym 10 osób biorących udział w I edycji szkolenia, 13 osób w II edycji szkolenia, 8 osób w III edycji szkolenia oraz 14 osób w IV edycji szkolenia, jednakże ostateczna ilość osób biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem ich rozpoczęcia. 5. Każda z edycji szkolenia trwać będzie 16 godzin szkoleniowych, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. 6. Każda z edycji zrealizowana zostanie w sali wykładowej zlokalizowanej na terenie miasta Katowice, przy czym budynek, w którym odbywać się będą zajęcia w terminie 21 - 22 października 2010 r. wraz z salą wykładową oraz salą, w której będą podawane posiłki ma być dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. III. W RAMACH REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ WYKONAWCA MUSI ZAPEWNIĆ: 1. Wykładowcę posiadającego doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, który przeprowadzi każdą edycję szkolenia w formie wykładów oraz ćwiczeń zgodnie z harmonogramem dostosowanym każdorazowo do poziomu zaawansowania danej grupy szkoleniowej i udzieli odpowiedzi na zadawane przez uczestników w trakcie szkolenia pytania i wątpliwości; 2. materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci teczki zawierającej notes, długopis oraz prezentację szkolenia w formie papierowej i elektronicznej; 3. wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla uczestników; 4. catering dla uczestników wszystkich edycji, składający się z przerw kawowych i obiadu. Każdy uczestnik szkolenia korzystał będzie z: a) 3 przerw kawowych (2 przerwy w pierwszym dniu szkolenia podane o godz. 11.00 i 15.30 oraz 1 przerwa w drugim dniu szkolenia podana o godz. 11.15), każdej składającej się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: kruche ciasteczka, wafelki, rogaliki z nadzieniem w ilości nie mniejszej niż 40g na osobę z każdego rodzaju, - napoi: kawy rozpuszczalnej w saszetkach, herbaty ekspresowej, soku jabłkowego oraz pomarańczowego podawanych w dzbankach w ilości 0,33 l/os, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości 0,33 l/os, - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Napoje oraz wyroby cukiernicze dla każdego uczestnika podczas wszystkich przerw kawowych powinny być podawane w/na zastawie ceramicznej. b) 2 obiadów (po jednym w każdym dniu szkolenia), składających się z: - zupy, - dania głównego (mięsnego z dodatkiem ziemniaków, ryżu lub frytek i zestawu surówek w każdym dniu szkolenia), - napoi różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, - dodatków: cytryna, cukier, mleko. Obiad powinien być podany o godzinie 13.00 zarówno pierwszego jak i drugiego dnia szkolenia. Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek. Obiad może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Zarówno przerwy kawowe jak i obiady powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa. 5. salę szkoleniową o wielkości odpowiedniej do ilości osób w każdej edycji szkolenia, zapewniającą dostęp do komputera dla każdego uczestnika. UWAGI: 1. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu w terminie dwóch dni roboczych przed rozpoczęciem I edycji szkolenia przedstawi Zamawiającemu harmonogramy dla każdej edycji szkolenia, uwzględniające zagadnienia wskazane w punkcie I rozdziału II SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do niniejszej umowy w zakresie: Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć; Warunki zmiany: zmianę taką dopuszcza się w sytuacji, gdy okaże się ona konieczna ze względu na chorobę Wykładowcy wskazanego do prowadzenia zajęć, z tym że Wykładowca prowadzący szkolenie w zastępstwie również musi posiadać doświadczenie zawodowe wskazane w pkt 6.1.4 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMBIDATA POLAND SP. Z O. O., ul. Emilii Plater 12, 81-777 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6420,15
Oferta z najniższą ceną: 6420,15 / Oferta z najwyższą ceną: 23760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.