eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-10-17

Og³oszenie nr 324572 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Warszawa: Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 304346-2016


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Sk³adkowy Ubezpieczenia Spo³ecznego Rolników, krajowy numer identyfikacyjny 1034702600000, ul. ul. ¯urawia  , 00515   Warszawa, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, faks 226 299 724, e-mail w.adamiuk@fsusr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.fsusr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

FS-251-5/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa us³uga ochrony fizycznej budynku biurowo - handlowo - us³ugowego w Poznaniu przy ul. ¦w. Marcin 46/50, wzmocniona wsparciem grup interwencyjnych. Us³uga bêdzie polegaæ na ¶wiadczeniu ca³odobowej ochrony fizycznej w formie sta³ej i bezpo¶redniej w nastêpuj±cy sposób: od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-16:00 przez 2 pracowników ochrony, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 16:00-7:00 przez 1 pracownika ochrony, w soboty, niedziele i ¶wiêta przez 1 pracownika ochrony. Do obowi±zków Wykonawcy w ramach ochrony fizycznej obiektu nale¿eæ bêdzie: obs³uga portierni, obs³ugiwanie systemów dozoru telewizyjnego obiektu- 10 kamer, monitora i rejestratora zdarzeñ - Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca zainstalowa³ swój nadajnik do monitorowania alarmów, monitorowanie sygna³ów alarmowych po³±czone z zapewnieniem wsparcia grup interwencyjnych, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 min. od ka¿dorazowego wezwania pracownika ochrony, obs³ugê systemu rejestracji obchodów budynku przez pracownika ochrony w punktach newralgicznych, uzgodnionych z Zamawiaj±cym, dozór sygnalizacji urz±dzeñ alarmowych i ostrzegawczych zainstalowanych w obiekcie, utrzymywanie w sprawno¶ci tj. serwisowanie oraz zapewnienie nale¿ytego stanu technicznego zamontowanego systemu i urz±dzeñ, o których mowa w pkt 2, 3 i 5; konserwacja systemu winna odbywaæ siê min. raz na pó³ roku, opracowanie planu ochrony obiektu i przedstawienie go do akceptacji Zamawiaj±cego, niezw³oczne powiadamianie Zamawiaj±cego i organów ¶cigania o ka¿dym zdarzeniu (próbie) w³amania, utraty lub uszkodzenia mienia, zagro¿enia osób i innych zdarzeñ losowych, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zwi±zanej z realizacj± zamówienia (w tym równie¿ elektronicznej) i udostêpnianie jej do wgl±du Zamawiaj±cego, nadzór oraz udostêpnianie pomieszczenia w podcieniu budynku wyznaczonego na sk³adowanie ¶mieci wszystkim Najemcom, umo¿liwianie odbioru odpadów komunalnych upowa¿nionej firmie w ustalonych terminach. Przez obs³ugê portierni nale¿y rozumieæ obowi±zek wykonywania m.in. nastêpuj±cych czynno¶ci: kontrolowanie ruchu osób wchodz±cych i wychodz±cych z biurowca , udzielanie informacji, nadzorowania ruchu osób wchodz±cych i wychodz±cych, ¿±daj±c w celu potwierdzenia to¿samo¶ci okazania dokumentów, prowadzenie ewidencji wej¶æ i wyj¶æ osób do budynku, ewidencjonowanie go¶ci wchodz±cych i wychodz±cych do strefy chronionej i powiadamianie u¿ytkowników obiektu, niedopuszczenie do wnoszenia materia³ów i towarów przeznaczonych do sprzeda¿y i rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnêtrznych, niedopuszczanie do wstêpu osób nieupowa¿nionych na teren po godzinach urzêdowania, kontrola wywozu, wynoszenia materia³ów i sprzêtu z terenu obiektu, czuwanie nad stanem infrastruktury obiektu oraz zapobieganie próbom kradzie¿y, dewastacji i uszkodzenia mienia, zapobieganie przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko osobom oraz mieniu, przeciwdzia³anie powstawaniu szkody wynik³ej z tych zdarzeñ, przyjêcie odpowiedzialno¶ci za powierzone mienie, zapewnienie kontrolowanego wydawania i przyjmowania kluczy do poszczególnych pomieszczeñ biurowca upowa¿nionym pracownikom, prowadzenie rejestru, powiadamianie o zauwa¿onych nieprawid³owo¶ciach, kontrolowanie w³a¶ciwego zamkniêcia i zabezpieczenia pomieszczeñ po zakoñczonej pracy, wspó³praca z firm± sprz±taj±c± polegaj±ca na zg³aszaniu i przekazywaniu uwag Zamawiaj±cego i Administratora budynku, zw³aszcza w zakresie czysto¶ci wind, klatek schodowych oraz toalet dla kursantów znajduj±cych siê na I piêtrze.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016
IV.2 Szacunkowa ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT456000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
USI Spó³dzielnia Wielobran¿owa,  sekretariat@usi.com.pl,  ul. Kramarska 17,  61-765,  Poznañ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 398312.82
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 398312.82
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 652785.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.