eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego i odczynników do analizatora Bayer 348.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Toruń: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego i odczynników do analizatora Bayer 348.
Numer ogłoszenia: 324334 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego i odczynników do analizatora Bayer 348..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
-zadanie nr 1 - odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego: 1. Hormon tyreotropowy (TSH) - 5200 oznaczeń 2. Wolna trijodotyronina FT3 - 1400 oznaczeń 3. Wolna tyroksyna FT4 -3200 oznaczeń 4. Hormon folikulotropowy (FSH) - 400 oznaczeń 5. Estradiol - 400 oznaczeń 6. Hormon lutenizujący (LH) - 400 oznaczeń 7. Prolaktyna (PRL) - 600 oznaczeń 8. Progesteron - 200 oznaczeń 9. Testosteron - 400 oznaczeń 10. Parathormon (PTH) - 500 oznaczeń 11. Antygen karcionembrionalny (CEA) - 4000 oznaczeń 12. Antygen Ca-125 (OV)- 2100 oznaczeń 13. Antygen specyficzny całkowity dla prostaty (PSA) -1000 oznaczeń 14. Alfafetoproteina (AFP) -400 oznaczeń 15. Witamina B12 - 600 oznaczeń 16. Kwas foliowy - 400 oznaczeń 17. NT-proBNP - 1200 oznaczeń 18. Prokalcytonina - 200 oznaczeń 19. C-peptyd - 200 oznaczeń 20. Białko ciężarnych A (PAPP-A) - 100 oznaczeń 21. Interleukina 6 - 200 oznaczeń 22. Białko S (100B) - 100 oznaczeń
- zadanie nr 2 - odczynników do analizatora Bayer 348: 1. Zestaw buforów 6.8/7.3 - 24 op. 2. Zestaw do płukania, zawierający 4 butelki z płynem do płukania i 4 zestawy odbiałczacz/ kondycjoner - 24 op. 3. Pompka - 4 szt. 4. Zestaw pojemników z gazami, zawierającymi 1 gaz (Cal) i gaz 2 (Slope), po 1 pojemniku każdego gazu - 8 op. 5. Papier do drukarki - 48 rolek 6. Zamknięcia do rurek kapilarnych, 100 szt./op. - 15 op. 7. Rurki kapilarne MultiCap, 500 szt./op. - 24 op. 8. Hct slope, 10 ampułek po 2 ml - 10 op. 9. Odbiałczacz, 10 szt./op. - 10 op. 10. Kondycjoner, 5 szt./op. - 10 op. 11. Roztwór do napełniania czujnika pH, 3szt./op. - 10 op. 12. Roztwór do napełniania czujnika Na+, K+, Ca+, Cl- , 3szt. /op. - 10 op. 13. Roztwór do napełniania czujnika referencyjnego, 4 szt./op. - 10 op..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 42.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 19.000,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 61.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 84.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 38.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie 122.000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. o wymaganiach zasadniczych dla wyrobów do diagnostyki in vitro, aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi. b) katalogi/ prospekty zawierające dane techniczne potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych przez wydzierżawiany analizator - dotyczy zadania nr 1.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. b) Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku: 1. zmiany numeru katalogowego produktu, 2. zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 3. sposobu konfekcjonowania, 4. jeżeli wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany, udoskonalony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego - zadanie nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    -zadanie nr 1 - odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego: 1. Hormon tyreotropowy (TSH) - 5200 oznaczeń 2. Wolna trijodotyronina FT3 - 1400 oznaczeń 3. Wolna tyroksyna FT4 -3200 oznaczeń 4. Hormon folikulotropowy (FSH) - 400 oznaczeń 5. Estradiol - 400 oznaczeń 6. Hormon lutenizujący (LH) - 400 oznaczeń 7. Prolaktyna (PRL) - 600 oznaczeń 8. Progesteron - 200 oznaczeń 9. Testosteron - 400 oznaczeń 10. Parathormon (PTH) - 500 oznaczeń 11. Antygen karcionembrionalny (CEA) - 4000 oznaczeń 12. Antygen Ca-125 (OV)- 2100 oznaczeń 13. Antygen specyficzny całkowity dla prostaty (PSA) -1000 oznaczeń 14. Alfafetoproteina (AFP) -400 oznaczeń 15. Witamina B12 - 600 oznaczeń 16. Kwas foliowy - 400 oznaczeń 17. NT-proBNP - 1200 oznaczeń 18. Prokalcytonina - 200 oznaczeń 19. C-peptyd - 200 oznaczeń 20. Białko ciężarnych A (PAPP-A) - 100 oznaczeń 21. Interleukina 6 - 200 oznaczeń 22. Białko S (100B) - 100 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora Bayer 348 - zadanie nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    - zadanie nr 2 - odczynników do analizatora Bayer 348: 1. Zestaw buforów 6.8/7.3 - 24 op. 2. Zestaw do płukania, zawierający 4 butelki z płynem do płukania i 4 zestawy odbiałczacz/ kondycjoner - 24 op. 3. Pompka - 4 szt. 4. Zestaw pojemników z gazami, zawierającymi 1 gaz (Cal) i gaz 2 (Slope), po 1 pojemniku każdego gazu - 8 op. 5. Papier do drukarki - 48 rolek 6. Zamknięcia do rurek kapilarnych, 100 szt./op. - 15 op. 7. Rurki kapilarne MultiCap, 500 szt./op. - 24 op. 8. Hct slope, 10 ampułek po 2 ml - 10 op. 9. Odbiałczacz, 10 szt./op. - 10 op. 10. Kondycjoner, 5 szt./op. - 10 op. 11. Roztwór do napełniania czujnika pH, 3szt./op. - 10 op. 12. Roztwór do napełniania czujnika Na+, K+, Ca+, Cl- , 3szt. /op. - 10 op. 13. Roztwór do napełniania czujnika referencyjnego, 4 szt./op. - 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.