eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Kruki, Nakły, gm. Olszewo-Borki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Olszewo-Borki: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Kruki, Nakły, gm. Olszewo-Borki
Numer ogłoszenia: 324332 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282734 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Kruki, Nakły, gm. Olszewo-Borki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej według projektu wykonawczego dla: a) sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w msc. Kruki, Nakły (obejmująca obszar strefy gospodarczej BIAŁYCH KRUKÓW do kompleksu sportoworekreacyjnego) Zadanie realizowane jest w ramach środków Unii Europejskiej na podstawie umowy RPMA.01.03.00-14-011/08-00 z dnia 27.07.2010 r. o dofinansowanie projektu BIAŁE KRUKI - strefa gospodarcza gminy Olszewo-Borki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu Działania 1.3 Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność gospodarczą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. 2) Nomenklatura wg CPV- 45.00.00.00-7; 45.23.24.00-6; 45.23.24.23-3; 45.23.32.20-7 wg CPV- 452.32.1508; 3) Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji budowlano-wykonawczej i przedmiarze robót. 4) Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 5) W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. Strona 4 z 31 6) Roboty, określone w ust. 6 pkt 1 i 3 należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją określoną w/w punktach, z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 7) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 8) Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9) Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót, b) ubezpieczenia robót, c) oznaczenia i zabezpieczenia miejsc wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. d) przeprowadzenia geodezyjnego wytyczenia inwestycji, pomiarów wysokościowych, e) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót f) pomiarów, badań i prób niezbędnych do realizacji zamówienia, g) wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego, h) wykonania w 5 egzemplarzach inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, j) uzgodnienia ze właścicielami istniejącej infrastruktury technicznej kolizji na etapie wykonywania prac, k) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób postronnych, l) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia, m) kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej lub/i budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, n) kierownika robót posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, o) uporządkowania terenu robót po ich zakończeniu. 10) Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego. 11) Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 3 dni - licząc od dnia zawarcia umowy. 12) Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych materiałów ma na celu jedynie wskazanie ich minimalnych parametrów technicznych. W związku z tym Zamawiający dopuszcza zastosowanie analogicznych materiałów innego producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach środków Unii Europejskiej na podstawie umowy RPMA.01.03.00-14-011/08-00 z dnia 27.07.2010 r. o dofinansowanie projektu BIAŁE KRUKI - strefa gospodarcza gminy Olszewo-Borki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu Działania 1.3 Kompleksowe przygotowanie terenów pod działalność gospodarczą Regionalnego Programu Operacyjnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANPROD sp. z o.o., ul. Zawadzkiego 8, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384985,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383673,13

  • Oferta z najniższą ceną: 383673,13 / Oferta z najwyższą ceną: 383673,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.