eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa składanki komputerowej i okładek tekturowych do Książeczek Usług Medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Opole: Dostawa składanki komputerowej i okładek tekturowych do Książeczek Usług Medycznych
Numer ogłoszenia: 323101 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020103, 077 4020128, faks 077 4020101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składanki komputerowej i okładek tekturowych do Książeczek Usług Medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie dotyczy dostawy materiałów do książeczek usług medycznych: 1.Papieru samokopiującego tzw. składanki komputerowej dwuwarstwowej (oryginał + 1 kopia) w ilości 510 000 tys. karnetów (po 20 kuponów w karnecie). 2.Okładki tekturowe w ilości 510 000 tys. sztuk, określone w załączniku nr 1C do SIWZ. Możliwe dopuszczalne odchylenie wymiarów: +/- 2 mm (do opisu przedmiotu zamówienia dołączony wzór okładki tekturowej)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.00 - 21.12.56.00 21.12.50.00 - 21.12.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz specyfikacji, a na potwierdzenie spełniania warunków udziału złożą dokumenty i oświadczenia wskazane w SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego warunki umowne realizacji zamówienia i zobowiązać się do podpisania umowy, na wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku wyboru jego oferty. Treść warunków umownych określa wzór umowy załączony do specyfikacji - załącznik nr 7. Wykonawca jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie składanej oferty. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 1, 1A, 1B i 1C do SIWZ.Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej oraz dokument potwierdzający bieżące opłacanie podatków, składek i opłat..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, VIp. pok.601.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 09:00, miejsce: OPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, Kancelaria - parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.