To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-08
Kraków: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 320866 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230334 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają umowy (wraz z załącznikami).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 2 400 zł.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed Spółka Akcyjna, ul. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9,80
Oferta z najniższą ceną: 9,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 4 200 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed Spółka Akcyjna, ul. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12,30
Oferta z najniższą ceną: 12,30 / Oferta z najwyższą ceną: 12,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 8 320 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed Spółka Akcyjna, ul. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32,00
Oferta z najniższą ceną: 32,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 11 520 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed Spółka Akcyjna, ul. Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48,00
Oferta z najniższą ceną: 48,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 16 000 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Iwulski Gastro-Tour-Serwis, ul.Grunwaldzka 15H, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47,00
Oferta z najniższą ceną: 47,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 12 100 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Iwulski Gastro-Tour-Serwis, ul.Grunwaldzka 15H, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55,00
Oferta z najniższą ceną: 55,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 11 500 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "J I R" AGATA PIEKARCZYK, DOROTA NAZARUK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "J I R" AGATA PIEKARCZYK, DOROTA NAZARUK
- Firma Usługowa JiR s.c. A. Piekarczyk, D. Nazaruk, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44,00
Oferta z najniższą ceną: 44,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Kancelarii Prezydenta w 2013 roku. Uwaga: podana cena w sekcji IV.6 to cena zestawu dla jednej osoby. Wartość umowy nie przekroczy kwoty: 11 400 zł
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Concept Music Art spółką z ograniczną odpowiedzialnością, ul. Alfreda Dauna 70, 30-629 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52,00
Oferta z najniższą ceną: 52,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringu dla uczestników szkoleń centralnych.
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.