eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przeglądy i konserwacja kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-10-10

Ogłoszenie nr 320798 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.

Szczecin: Przeglądy i konserwacja kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301227-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 303100-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 313422-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 81193272400000, ul. ul. Tama Pomorzańska  , 70030   Szczecin, państwo , woj. zachodniopomorskie, tel. 914 411 200, faks 914 411 300, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://szczecin.rzgw.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeglądy i konserwacja kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NA-2522-66a/2016/mg

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji kadłubów lodołamaczy Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie po ich uprzednim wydokowaniu. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków; 50246100-2 Usługi w zakresie suchego dokowania. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie Części zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części: 1)Część I obejmuje prace na jednostkach: a)Lodołamaczu Lis, b)Lodołamaczu Żbik; 2)Część II obejmuje prace na jednostkach: a)Lodołamaczu Ogar, b)Lodołamaczu Świstak. 5.Wykonawca, który składa ofertę na obie Części zamówienia musi dysponować odpowiednim zapleczem technicznym i sprzętowym oraz potencjałem kadrowym, umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dwóch Części równolegle, tj. w tym samym czasie. Ponadto Wykonawca którejkolwiek z Części musi być przygotowany do wykonania opcjonalnego przedmiotu zamówienia (patrz: pkt 6 ppkt 6-8). 6.Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje Prawo Opcji: 1)Opcjonalny przedmiot zamówienia obejmuje: a)Opcja 1: prace na Lodołamaczu Stanisław b)Opcja 2: prace na Lodołamaczu Dzik 2)Termin wykonania zamówienia objętego Prawem Opcji: a)Opcja 1 - 10 dni licząc od dnia uruchomienia opcji, jednak nie wcześniej niż od dnia odbioru końcowego ostatniego z lodołamaczy w danej Części lub lodołamacza z Opcji, b)Opcja 2 - 10 dni licząc od dnia uruchomienia opcji, jednak nie wcześniej niż od dnia odbioru końcowego ostatniego z lodołamaczy w danej Części lub lodołamacza z Opcji. 3)Zamawiający informuje, że może nie skorzystać z Prawa Opcji, w szczególności w przypadku nie uzyskania środków finansowych na ten cel. 4)Realizacja opcjonalnego przedmiotu zamówienia nastąpi po uprzednim przesłaniu przez Zamawiającego informacji do Wykonawcy o uruchomieniu opcjonalnego przedmiotu zamówienia. 5)Uruchomienie Opcji 1 lub Opcji 2 jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu Prawa Opcji. 6)Zarówno Wykonawca, który składa ofertę na jedną Część jak i Wykonawca, który składa ofertę na obie Części zamówienia, będzie zobowiązany do wykonania opcjonalnego przedmiotu zamówienia (Opcja 1 lub 2) jeżeli Zamawiający skorzysta z Prawa Opcji. 7)Każdy Wykonawca bez względu na liczbę Części, na którą składa ofertę, jest zobowiązany wycenić Opcję 1 i Opcję 2. 8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z dowolnej opcji (Opcja 1 i Opcja 2) u Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na realizację którejkolwiek z Części zamówienia. 7.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV:50241000-6
Dodatkowe kody CPV:50246100-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakres podstawowy: 20 dni od dnia podpisania umowy zakres opcjonalny: 10 dni od dnia uruchomienia Prawa Opcji

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Lodołamacz Lis i Lodołamacz Żbik
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/09/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Morska Stocznia Remontowa GRYFIA S.A.,  gryfia@msrgryfia.pl,  ul. Ludowa 13,  71-700,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 246083.83 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia podana w pkt IV.3) zawiera Prawo Opcji w wysokości 123369.43 PLN.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w podstawowym Przedmiocie Umowy na kwotę 62115,08 PLN w wyniku zlecenia prac dodatkowych.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji Przedmiotu Umowy zaszła konieczność wykonania prac dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.