eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Lubaczów: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim
Numer ogłoszenia: 31923 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkolenia dla 7 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych na następujące szkolenie: kwalifikacja wstępna przyspieszona w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E, C1 i C1+E - CPV 80400000-8 /usługi szkół nauki jazdy/. - liczba uczestników szkolenia - 7 osób, - liczba godzin szkolenia - 142 godz. zegarowych /1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/ - termin wykonania zamówienia: od dnia 24.03.2014 r. do dnia 18.04.2014 r. Zamawiający żąda, by program szkolenia zgodny był z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy /Dz. U. z 2010 nr 53 poz. 314 z późn. zm./ oraz zawierał dodatkowo zagadnienia: - ochrona środowiska /podnoszenie świadomości ekologicznej/ - 1 godz. - równość szans /związana ze zwalczaniem wszelkich przejawów dyskryminacji/ - 1 godz. Szkolenie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E, C1 i C1+E, obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz testy kwalifikacyjne. Testy kwalifikacyjne należy zorganizować w terminie 14 dni od dnia zakończenia szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku - w dni robocze. Zajęcia teoretyczne - nie dłużej niż do godz. 17.00, zaś zajęcia praktyczne nie dłużej niż do godz. 19.00. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi osobne miejsce podczas zajęć teoretycznych /tj. krzesło i stolik/ławkę/, zaopatrzone w niezbędny sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem do ćwiczeń. Miejscowość realizacji szkolenia: Lubaczów - zajęcia teoretyczne lub w innej miejscowości; w przypadku, gdy szkolenie /zarówno zajęcia teoretyczne i praktyczne/ realizowane będą poza terenem powiatu lubaczowskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny oferty szkolenia. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby bezrobotne na badania stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorstw prowadzących ośrodek szkolenia, wydane przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - dot. kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie prawa jazdy kat. C, C+E, C1 i C1+E /zgodnie z art.39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1414/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w druku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem - program szkolenia. 2.Certyfikat/znak jakości usług związany z prowadzonym szkoleniem, jeśli Wykonawca posiada certyfikat /np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub inny znak jakości/. 3. Wykaz przeprowadzonych szkoleń - druk nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w artykule 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz.907 z późn. zm.) - druk nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku Wykonawcy występującego jako spółka cywilna, Zamawiający żąda umowy spółki. Wymagany dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y/ nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym /ewidencyjnym/ Wykonawcy, do ofert należy załączyć również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ udzielającą/e// pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu/znaku jakości usług związanego z prowadzonym szkoleniem - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadkach: a/ zmiana miejsca, w którym odbywa się szkolenie wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia w nowym miejscu szkolenia będą również dostosowane do jego potrzeb, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów pokój nr 200 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.