eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Remont budynku gminnego przy ul. H. Sawickiej 76 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.Remonty budynków gminnych w Boguszowie-Gorcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Boguszów-Gorce: Remont budynku gminnego przy ul. H. Sawickiej 76 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remonty budynków gminnych w Boguszowie-Gorcach.
Numer ogłoszenia: 318346 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku gminnego przy ul. H. Sawickiej 76 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remonty budynków gminnych w Boguszowie-Gorcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych w zakresie remontu budynku gminnego, w szczególności: 1) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu- krokwi o łącznej długości 138,8m, 2)przemurowanie i wzmocnienie ściany tylnej budynku, 3) wymiana stolarki otworowej- 1 okno i 1 drzwi, 4) wykonanie wzmocnienia ścian fundamentowych budynku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    art.67 ust.1 pkt 5- zakres robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonanie robót jest konieczne z uwagi prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne- 1) po rozpoczęciu robót dachowych stwierdzono liczne uszkodzenia elementów konstrukcyjnych dachu- krokwi wymagających wymiany, 2) po ostatnim okresie zimowym wystąpiły dodatkowe spękania ścian elewacji tylnej, w związku z tym koniecznym jest przemurowanie i wzmocnienie tej ściany oraz wymiana okna i drzwi na skutek obniżenia nadproża, 3) po odkryciu ścian piwnicznych stwierdzono znaczne nierówności ściany kamiennej, co uniemożliwia prawidłowe wykonanie izolacji pionowej ścian.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Usługi Remontowo Budowlane Mateusz Kapuła, JACZKÓW 30, 58-379 Czarny Bór, kraj/woj. dolnośląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.