eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-05

Pruszków: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 317605 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, faks 022 7587813 w. 164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników szpitala. Szczegółowy wykaz asortymentowo-ilościowy bielizny i odzieży szpitalnej i roboczej, w skali miesiąca zawiera formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje : - pranie i dezynfekcję , suszenie , prasowanie , maglowanie, naprawianie uszkodzonej podczas wykonywania usługi bielizny szpitalnej - zgodnie z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi oraz należytą starannością transport bielizny / odbieranie brudnej oraz przywożenie czystej /. 4. Odbiory brudnej bielizny odbywać się będą na podstawie zestawień asortymentowo- ilościowych sporządzanych na poszczególnych oddziałach szpitalnych i podpisanych przez pielęgniarki oddziałowe, które ponoszą odpowiedzialność za faktyczną ilość i jakość przekazanego i odebranego asortymentu. Bielizna i odzież są opakowane przy zdawaniu w worki koloru białego, opisane nazwą oddziału. 5. Pranie bielizny w tunelu piorącym wyposażonym w automatyczny system dozujący środki piorące posiadające atesty oraz karty charakterystyki. Wymaga się stosowania wysokiej jakości środków, posiadających stosowne atesty i certyfikaty potwierdzające działanie na bakterie i wirusy (WZW typ B, C oraz HIV), grzyby oraz prątki gruźlicy. 6. Wykonawca zapewnia pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej posiadające atest PZH lub inny, równoważny dokument. 7. Odbiór czystej bielizny odbywać się będzie na podstawie zestawień wymienionych w ust.4 z odnotowaniem ilości i asortymentu wydanej czystej bielizny. 8. Transport bielizny i odzieży odbywać się będzie wyłącznie środkami transportu przystosowanymi do tego rodzaju transportu, z zachowaniem wymogów higieniczno-sanitarnych, samochodami Wykonawcy. Jednym samochodem będzie zabierana brudna bielizna i odzież, a drugim oddzielnym - przywożona czysta lub samochodem dwukomorowym z oddzielną komora do transportu bielizny brudnej i oddzielną do transportu bielizny czystej. Bielizna i odzież oddawane do prania od poniedziałku do czwartku przywożone są czyste następnego dnia, natomiast oddawane w piątek-przywożone są czyste w poniedziałek 9. Transport odbywać się będzie codziennie, od poniedziałku do piątku do godz. 12.00. Zamawiający może ustalić dodatkowe terminy wykonywania usługi w przypadku dni świątecznych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i równoważnych. 11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej . Zamawiający ma prawo do zgłoszenia wykonania usługi w ramach interwencji. Czas interwencji nie dłuższy niż 4 godziny od chwili zgłoszenia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Świadczą usługi prania bielizny w pralni posiadającej barierę higieniczną oraz spełniającą wymogi sanitarno- epidemiologiczne obowiązujące w zakładach opieki zdrowotnej t.j. wymogi opisane w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz.U. z 2006 r. nr 213 poz. 1568). 2. Wykonali należycie usługi pralnicze w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum w trzech szpitalach. 3. Wykonają usługę prania w ramach interwencji (jeżeli zajdzie taka potrzeba) w czasie nie dłuższym niż 4 godziny. Czas wykonania zlecenia w ramach interwencji należy rozumieć, jako wykonanie usługi w czasie nie przekraczającym 4 godzin, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przestrzeganiu obowiązujących przepisów, obejmujący: - czas dojazdu do siedziby Zamawiającego po odbiór brudnej bielizny, - powrót z bielizną brudną do pralni - pranie, suszenie, maglowanie - dowóz bielizny czystej do Zamawiającego bez względu na poziom nasilenia ruchu w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować możliwość wykonania takiej usługi. Wskazuje w ofercie podstawowe miejsce wykonywania usługi, oraz miejsce usługi interwencyjnej (jeśli wykonywana jest w innym miejscu) do którego dojazd wymaga więcej niż połowa czasu na wykonanie usługi interwencyjnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające na usługę prania bielizny i odzieży szpitalnej oraz roboczej pracowników Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie do maksymalnie 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5.000,00 PLN (słownie pięć tysięcy złotych ).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 4) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - załącznik nr 3 Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - załącznik nr 3 Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - załącznik nr 3 Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie - załącznik nr 3 Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.wykaz wykonanych należycie usług pralniczych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tym minimum trzech szpitali oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 2. opis wyposażenia w urządzenia technologiczne (pralnicze, prasowalnicze itp.) 3. opis procedury postępowania z bielizną uwzględniającą technologię prania i dezynfekcji oraz transportu brudnej i czystej bielizny. 4. wykaz środków używanych w procesie prania wraz z atestami i kartami charakterystyki. 5. pozytywna opinia wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzająca w swej treści, że pralnia w której będą świadczone usługi posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny szpitalnej.. 6. oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do przeprowadzania na własny koszt posiewów bakteriologicznych potwierdzających jakość świadczonej usługi (bielizna operacyjna - jeden raz w miesiącu, pozostała jeden raz na kwartał). 7. opinia Sanepidu dotycząca spełniania wymagań środków transportu do transportu bielizny pochodzącej z zakładów opieki zdrowotnej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2) projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 2 3) dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) dowód wniesienia wadium. 5) oświadczenie o wykonaniu usługi w ramach interwencji w czasie do 4 godzin - załącznik nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Skrócenie terminu obowiązywania umowy po warunkiem wystąpienia sytuacji nie przewidzianej umową zasadniczą 2) Obniżenie cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.