eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania oraz obsługa gospodarcza dodatkowych powierzchni (ok. 2399,39 m2) w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Warszawa: Usługa sprzątania oraz obsługa gospodarcza dodatkowych powierzchni (ok. 2399,39 m2) w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
Numer ogłoszenia: 317278 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania oraz obsługa gospodarcza dodatkowych powierzchni (ok. 2399,39 m2) w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania oraz obsługa gospodarcza dodatkowych powierzchni (ok. 2399,39 m2) w Instytucie Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90911200-8. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu szybkiego reagowania, przez 7 dni w tygodniu / 24 godziny na dobę, reagującego w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia. 4. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 1.000.000 zł - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie stanowiła załącznik do umowy. 5. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni w formularzu ofertowym pola przeznaczonego do zaoferowania terminu płatności, Zamawiający przyjmie, że zaoferowany termin płatności wynosi 30 dni. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 8.1. Certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny, 8.2. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty i zawarcia umowy, wszystkie zatrudnione przez niego osoby do wykonania zamówienia będą posiadały odpowiednią wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywania usługi sprzątania tzn.: obsługi maszyn i sprzętu sprzątającego, rodzajach środków czyszczących i dezynfekcyjnych stosowanych w placówkach służby zdrowia, będą legitymowały się aktualnymi badaniami lekarskimi wymaganymi do pracy w obiektach służby zdrowia, będą wyposażone w jednakowe umundurowanie i identyfikatory Wykonawcy - wg załączonego wzoru (Załącznik Nr 9 do SIWZ),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1.2.1. wykonali bądź wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną, trwającą co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usługę sprzątania w obiekcie szpitalnym, o powierzchni przekraczającej 2 300 m2, 1.2.2. dysponują specjalistycznym sprzętem i środkami technicznymi niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, między innymi taki jak: a) profesjonalne odkurzacze oraz urządzenia zbierające wodę, b) maszyny do prania wykładzin dywanowych, c) maszyny do mycia i konserwacji powierzchni lakierowanych- zabezpieczonych powłoką akrylową, d) urządzenia do mycia (dezynfekcji) ścian wyłożonych terakotą i glazurą, e) specjalistyczne wózki z zestawem sprzątającym, f) wózki do transportu odpadów: - min. 1 wózek do transportu odpadów medycznych, - min. 1 wózek do transportu odpadów komunalnych, - min. 1 wózek do transportu surowców wtórnych, g) maszyny do mycia ( dezynfekcji ) i konserwacji powierzchni podłogowych na następujących rodzajach nawierzchni: marmur, kamień, wykładzina dywanowa, klepka drewniana, wykładzina PCV, tarket, terakota, 1.2.3. wyznaczą do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby pełniące funkcje kierownicze polegające na kierowaniu pracami związanymi z utrzymaniem czystości w obiektach szpitalnych, z których każda posiada co najmniej 12-miesięczny staż pracy nabyty w ciągu ostatnich trzech lat, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych / wykonywanych usług, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ogłoszeniu i w pkt 8.1.2.1. SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do SIWZ, 5. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w ogłoszeniu i w pkt 8.1.2.2. SIWZ - (załącznik nr 6 do SIWZ) 6. Wykaz osób wyznaczonych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w ogłoszeniu i w pkt 8.1.2.3. SIWZ. - załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103 - cena 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój nr 103. Otwarcie ofert tego samego dnia o godz. 10:00 - pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.