To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-03
Ogłoszenie nr 316948 - 2016 z dnia 2016-10-03 r.
Kostrzyn: PRZEBUDOWA MAJĄCA NA CELU DOPROWADZENIE DO WŁAŚCIWEGO STANU TECHNICZNEGO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GUŁTOWY, GMINA KOSTRZYN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301971-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kostrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
631259554, ul.
ul. Dworcowa
5,
62-025
Kostrzyn, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
618178565, faks
618178191, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA MAJĄCA NA CELU DOPROWADZENIE DO WŁAŚCIWEGO STANU TECHNICZNEGO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW I PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI GUŁTOWY, GMINA KOSTRZYN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IP.271.1.15.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa mająca na celu doprowadzenie do właściwego stanu technicznego oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków w miejscowości Gułtowy, Gmina Kostrzyn, polegająca na wykonaniu zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i STWiORB następującego zakresu robót i czynności: 1) Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gułtowy - pierwszy etap, w tym - dostawę i montaż dwóch prefabrykowanych modułów funkcyjnych ze stali kwasoodpornej PN-EN 1088:1.4301/1.4307 z następującym wyposażeniem: a) wielofunkcyjne urządzenie podczyszczania mechanicznego, b) zintegrowane z każdym modułem pomieszczenia technicznego, c) system sterowania z systemem zdalnego informowania o awariach, d) dwupompowa przepompownia ścieków, z pompami i armaturą oraz układem sterowania, e) zbiornik osadu nadmiernego ze stali kwasoodpornej PN-EN 1088:1.4301/1.4307, f) studzienka rewizyjna kontrolno-pomiarowa z sondą pomiaru ilościowego, g) ogrodzenie h) zagospodarowanie terenu w tym drogi, chodniki, zieleń, i) wszelkie rurociągi międzyobiektowe, j) instalacje elektryczne i AKPiA, 2) przebudowa przepompowni głównej ścieków przy ul. Parkowej, 3) budowa kolektora tłocznego przesyłowego ścieków z przepompowni głównej do obiektu oczyszczalni, 4) budowa sieci oraz przyłącza wodociągowego zasilającego obiekt oczyszczalni w wodę sieciową, 5) budowa kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z oczyszczalni do odbiornika, 6) budowa utwardzenia na terenie oczyszczalni, 7) budowa drogi dojazdowej wraz ze zjazdem, 8) budowa ogrodzenia, 9) obsługa geodezyjna, 10) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przebudowywanej oczyszczalni do użytkowania 11) wykonanie rozruchu technologicznego oczyszczalni 12) przeprowadzenie szkolenia obsługi 13) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni 14) inwentaryzacja powykonawcza 15) wizja lokalna - zalecana Przebudowa oczyszczalni ścieków odbywać się będzie z wykorzystaniem modułowych oczyszczalni ścieków w technologii ze stałym pakietowym blokowym napowietrzanym złożem biologicznym, z automatyczną recyrkulacją osadów pompami mamutowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę oraz STWiORB. Oczyszczalnia ścieków ma być oczyszczalnią mechaniczno - biologiczną, której główny element procesu technologicznego stanowić będą w pierwszym etapie dwa moduły funkcyjne - kompaktowe biologiczne oczyszczalnie. Moduł funkcyjny oczyszczalni ścieków - wszystkie strefy modułu, mające styczność z agresywnym środowiskiem ścieków mają być zbudowane ze stali kwasoodpornej PN-EN 1088:1.4301/1.4307. Każdy moduł składa się z następujących sekcji: a) osadnik wstępny o głębokości przynajmniej 2,85 m, b) osadnik biologiczny ze stałym zanurzonym napowietrzanym złożem biologicznym o objętości czynnej min 50 m3 i powierzchni czynnej 100 m2/m3, c) osadnik wtórny o głębokości przynajmniej 2,85 m, z automatycznym systemem recyrkulacji osadu przy użyciu pomp mamutowych. Z każdym modułem funkcyjnym zintegrowane jest pomieszczenie techniczne. Moduł stanowi jednostkę prefabrykowaną, z izolacją termiczną o grubości min 50 mm z płyt warstwowych. UWAGI! 1) Ze względu na bardzo duże nawodnienie terenu w szczególności na ostatnim odcinku kanalizacji odprowadzającej ścieki oczyszczone do rowu OLZA (odcinek około 154 mb), zaleca się przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w terenie. W ofercie przetargowej należy uwzględnić wszystkie niezbędne czynności i nakłady doprowadzające do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) wszystkie zastosowane urządzenia muszą być serwisowane na terenie Polski, 3) czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 48 h od momentu zgłoszenia awarii, w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 h Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. 4) w okresie gwarancji muszą być skalkulowane koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 2) przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego i technologicznego, 3) zapewnienie przesyłania informacji o stanie pracy i stanach alarmowych urządzeń na oczyszczalni i przepompowniach ścieków objętych zadaniem za pośrednictwem transmisji GPRS GSM (karty SIM) należy zakupić u operatora z umową na Inwestora z opłaconym abonamentem transmisyjnym na okres trwania gwarancji) do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji na terenie Oczyszczalni Ścieków w Skałowie. Wykonawca wykona także rozbudowę wizualizacji i archiwizacji danych oczyszczalni i przepompowni ścieków objętych zadaniem na terenie Oczyszczalni Ścieków w Skałowie. Inwestor posiada system SCADA i wykupioną licencję TelWin SCADA x32 4.XX. Po stronie Zamawiającego pozostaje ewentualne zwiększenie licencji programowej. Na etapie realizacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sygnały jakie mają być monitorowane i archiwizowane, jak również część graficzną wizualizowanych obiektów w programie SCADA, 4) dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń w j. polskim, 5) dostarczenie instrukcji BHP obsługi poszczególnych urządzeń i całej oczyszczalni, 6) dostarczenie instrukcji obsługi stanowiskowych i całej oczyszczalni, 7) przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi wskazanych przez zamawiającego 8) uzyskanie efektu technologicznego potwierdzonego analizami wykonanymi przez laboratorium posiadające akredytację, 9) dostarczenie sprzętu BHP i p.poż, 10) dostarczenie certyfikatów na zastosowane materiały, 3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi ........ min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych robót) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane- w wymiarze pełnego etatu b) roboty instalacyjne w wymiarze pełnego etatu c) roboty drogowe - w wymiarze pełnego etatu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45252100-9
Dodatkowe kody CPV:
45252200-0,
45233252-0,
45231300-8,
45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna unieważnienia - art. 93 ust.1 pkt. 1 upzp, postępowanie zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu składania ofert złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7 b), gdyż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wykonawca do terminu składania ofert wpłacił wadium w gotówce na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, co jest niezgodne z art. 45 ust.7 upzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3414630.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.