eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Dostawa oleju napędowego i etyliny Pb95 w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Drzycim: Dostawa oleju napędowego i etyliny Pb95 w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.
Numer ogłoszenia: 315905 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim , ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, faks 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i etyliny Pb95 w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną bezgotówkową dostawę 25.500 litrów oleju napędowego i 2.020 litrów benzyny Pb95 z przeznaczeniem dla autobusów szkolnych, samochodów pożarniczych i sprzętu pożarniczego jednostek OSP Gminy Drzycim oraz kosiarek szkolnych. Parametry paliw powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych / Dz. U. Nr 216, poz. 1825; z 2006r. Nr 167, poz. 1185 /..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.00.00.0 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE BĘDZIE wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu : 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: (a)Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. (c)Spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). (d)Posiadają koncesję zezwalającą na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, to jest koncesję na dystrybucję i obrót paliwami. (e)Posiadają co najmniej 1 stację benzynową (własną lub patronacką) zlokalizowaną w promieniu nie większym niż 10 km od siedziby Zamawiającego. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia : (a)każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu oraz SIWZ; (b)zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; (c)z których choćby jeden podlega wykluczeniu, Zamawiający wykluczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. K A Ż D Y z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty, określone w SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających , że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców: - Wypełniony Formularz Ofertowy - Dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną o udzielenie zamówienia obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz umowę spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesja zezwalająca na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, to jest koncesja na dystrybucję i obrót paliwami. 4.Oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp. 5.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 6.Oświadczenie , że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i po zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania . 7.Zaaprobowany projekt umowy 8.Atesty chemiczno - fizyczne oleju napędowego 9.Atesty chemiczno - fizyczne etyliny PB95..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Drzycimiu ul. Podgórna 10, pokój nr 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10- pok. nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.