eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Gdańsk: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 315850 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie używany, nie uszkodzony, bez usterek, wolny od wad i spełniał wszystkie normy określone w przepisach prawnych. 2) Wymaga się, aby przedmiot zamówienia wykonany był z płyty - płyta melaminowa o grubości podanej w tabeli (załączniku 1a do siwz), oklejana tworzywem ABS lub PCV - 2 mm na krawędzi zewnętrznej płyty z wyj. wąskich płaszczyzn. 3) Wymaga się, aby okucia były metalowe. 4) Kolory mebli zostaną ustalone na podstawie wzornika Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wzornik posiadał co najmniej kolory: mahoń, buk, calvados, czarny, sosna. 5) Wykonawca może też użyć innych, lecz nie gorszych jakościowo, niż wskazane przez Zamawiającego, materiałów. Ciężar wykazania, iż użyte materiały są nie niższe jakościowo spoczywa na Wykonawcy. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-ilościowy, który jest jednocześnie formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Zamawiający przewiduje, iż przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r. lub do chwili, gdy wartość dostaw osiągnie kwotę równą cenie brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy. 8) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, każdorazowo na podstawie zlecenia Zamawiającego, w którym zostanie wskazany asortyment, jego ilość oraz kolor. 9) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony asortyment do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do budynków położonych w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27A, lub przy ul. Augustyńskiego 2, lub przy ul. Długi Targ 1-7, lub przy ul. Długi Targ 8-10, lub przy ul. Żabki Kruk 12, lub przy ul. Równej 19/21, lub przy ul. Rzeźnickiej 58; wnieść do wskazanego pomieszczenia, jak również zmontować i ustawić meble zgodnie z zaleceniem Zamawiającego. 10) Wymagany okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru przez Zamawiającego zamówionego asortymentu. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości mebli, która została wskazana w Formularzu asortymentowo-ilościowy, jednocześnie stanowiącym formularz cenowy (załącznik nr 1a do siwz). 12) Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości mebli stanowiących przedmiot zamówienia nie będzie uprawniało Wykonawcy do dochodzenia żadnych roszczeń. 13) Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ, pod warunkiem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy ceny brutto wskazanej w ofercie wybranego Wykonawcy. 14) Ceny jednostkowe mebli biurowych zaoferowane przez Wykonawcę w Ofercie, będą cenami stałymi i nie ulegną zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 15) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru dostawy - potwierdzonym przez Zamawiającego. 16) Protokół odbioru dostawy sporządza Zamawiający w terminie do 4 dni od realizacji zlecenia, tj. dostawy, wniesienia do pomieszczenia, zmontowania i ustawienia mebli zgodnie z zaleceniem Zamawiającego. 17) Faktury będą wystawiane odrębnie dla każdego zlecenia. 18) Dostawy dokonywane będą partiami w oparciu o szczegółowe zlecenie składane faksem lub e-mail przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi Zamawiającemu fakt otrzymania faksu lub e-maila. 19) Dostawy będą realizowane w terminie do 14 dni od dnia złożenia zlecenia, w godz. od 8.00 do 15.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kortas Edmund Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe CORTEX, ul. ks. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122950,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86611,46

  • Oferta z najniższą ceną: 86611,46 / Oferta z najwyższą ceną: 98053,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiot zamówienia - dostawa mebli - jest dostawą powszechnie dostępną i ma ustalone standardy jakościowe. Obie te cechy przedmiotu zamówienia, tj. powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe występują kumulatywnie. Jednocześnie wartość zamówienia nie przekracza kwot progowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.