eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Przebudowa i budowa drogi gminnej w miejscowości Rusinowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Postomino: Przebudowa i budowa drogi gminnej w miejscowości Rusinowo
Numer ogłoszenia: 315792 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278266 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa drogi gminnej w miejscowości Rusinowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rusinowo - dz. nr 17/1 oraz budowa drogi gminnej w m. Rusinowo - dz. nr 30/6 - dukt leśny. 2.Przebudowa drogi gminnej w m. Rusinowo - dz. nr 17/1 Droga gminna na odcinku objętym opracowaniem posiada nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych o szerokości 4,0 m na odcinku ca 460 m oraz nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości od 4,0 m do 5,0 m na odcinku ca 800 m. Stan techniczny zły. Brak ciągów pieszych stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa. Zjazdy gruntowe. Rowy przydrożne zarośnięte samosiejkami. Przepusty pod zjazdami o zróżnicowanej średnicy i stanie technicznym. Przepusty pod drogą o nie normatywnej średnicy wymagają przebudowy z uwagi na zły stan techniczny. Płyty betonowe wielootworowe w trakcie prowadzonych prac należy ze sztaplować na paletach. Płyty w dobrym stanie technicznym zostaną przeznaczone do ponownego wykorzystania na innej drodze. Miejsce wywozu płyt wskazane będzie przez Inwestora w trakcie prowadzonych robót (na odległość do 5 km). Początek opracowania dowiązano sytuacyjnie i wysokościowo do drogi powiatowej nr 0526Z (dowiązano do nawierzchni bitumicznej), koniec projektu do projektowanej budowy drogi gminnej. Współrzędne osi drogi gminnej przedstawiono w projekcie części rysunkowej. Zaprojektowano 7 łuków poziomych parametry techniczne w części rysunkowej opracowania. Całość przedsięwzięcia mieści się w granicach pasa drogowego. Parametry techniczne jezdni: 1)szerokość - 5,0 m; 2)spadek poprzeczny - daszkowy 2%; 3)konstrukcja jezdni: a)8 cm - brukowa kostka betonowa koloru grafitowego z jasno szarymi skrajnymi pasami o szerokości 20 cm, b)5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, c)25 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d)15 cm - stabilizacja kruszywa cementem o RM=2,5MPa, Parametry techniczne zjazdów indywidualnych: 1)szerokość - dostosowana do istniejących; 2)spadek poprzeczny - dostosowany do przylegających posesji; 3)konstrukcja zjazdów: a)8 cm - brukowa kostka betonowa koloru grafitowego, b)5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, c)15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d)10 cm - warstwa odsączająca, Parametry techniczne ciągu pieszo - rowerowego: 1)szerokości - 2,0 m 2)spadek poprzeczny - jednostronny 2% w kierunku jezdni oddzielony od jezdni pasem zieleni o zmiennej szerokości z uwagi na występujące dwa słupy energetyczne; 3)konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego: a)8 cm - brukowa kostka betonowa koloru żółtego, b)5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, c)10 cm - warstwa odsączająca, Obramowanie ciągu pieszo-rowerowego obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z podsypki cementowo-piaskowej 1:4. Jezdni opornikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu C12/15 z oporem oraz krawężnikiem betonowym 15x30 wraz ze ściekiem przykrawężnikowym. Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych przedstawiono w części rysunkowej Przekroje normalne. Sposób odwodnienia drogi nie uległ zmianie. Istniejący lewostronny rów przydrożny należy oczyścić z namułu, krzaków oraz wyregulować jego spadek wg profilu podłużnego dowiązując do rzędnych przebudowywanych przepustów pod zjazdami. Rowy wymagają profilowania dna i skarp.Przepusty pod zjazdami podlegają przebudowie wg projektu. Zaprojektowano pod drogą w km 0+444,77 oraz 0+852,37 przepust z rur karbowanych fi 60 o łącznej długości ca 13,0 m. Wzdłuż prawostronnej linii drogi zaprojektowano ściek przykrawężnikowy z brukowej kostki betonowej szerokości 20 cm na wspólnej ławie betonowej. Ściek ten prowadzi wody do wpustów ulicznych. W celu prawidłowego odwodnienia zaprojektowano 10 wpustów ulicznych z osadnikami i odprowadzeniem przykanalikami do przydrożnego rowu. Zaprojektowano studnie Dw315 z osadnikiem bez syfonu oraz wpustem żeliwnym D400. Przykanaliki z rur PP160 z umocnionym wylotem wg projektu. Wpust w km 0+852,37 poprzez studzienkę z osadnikiem włączony do przepustu, zaś w km 1+280,05 (na połączeniu projektów) przykanalik przechodzi pod chodnikiem i posiada wylot do rowu za chodnikiem. Wzdłuż ulicy Bajkowej zaprojektowano drenaż podłużny za ciągiem pieszo-rowerowym - Średnica fi100 w oplocie z geowłókniny i umocnionym wylotem (wg projektu). 2. Budowa drogi gminnej w m. Rusinowo - dz. nr 30/6 - dukt leśny Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr 30/6 obręb Rusinowo. Projektowana droga gminna zaczyna się od drogi gminnej w m. Rusinowo, a kończy przy pasie startowym. Przebiega w obszarze leśnym w pasie nadmorskim. Przy drodze nie występuje zabudowa mieszkaniowa. Została podzielona na dwa odcinki różniące się stanem istniejącym oraz rodzajem robot budowlanych objętych poniższym projektem. Planowana do budowy droga o długości 695,55 m - na działce 30/6 posiada nawierzchnię gruntową o szerokości 3,0-4,0 m z licznymi wybojami i zastoiskami wody, rozjeżdżona, szczątkowy rów przydrożny zarośnięty i zamulony. Naziemna linia energetyczna nie ulega przebudowie. Słupy energetyczne znajdują się w pasie zieleni lub poza drogą. Parametry techniczne projektowanej jezdni: 1)szerokości - 5,0 m 2)spadek poprzeczny - daszkowy 2% 3)konstrukcja jezdni: a)5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S b)7 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego Ac22P c)25 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie d)10 cm - stabilizacja kruszywa cementem o RM=1,5MPa Parametry techniczne projektowanego ciągu pieszo rowerowego: 1)szerokości - 2,0 m 2)spadek poprzeczny - jednostronny 2% w kierunku pasa zieleni oddalony od jezdni pasem zieleni o szerokości zmiennej od 1,25 m - 2,8 m (wg projektu zagospodarowania) 3) konstrukcja ciągu pieszo-rowerowego: a) 8 cm - brukowa kostka betonowa koloru żółtego b) 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 c) 10 cm - warstwa odsączająca Parametry techniczne platformy plato od km 0+344 do km 0+356 (spowolnienie ruchu, ograniczenie prędkości): 1) szerokości - 5,0 m (jak nawierzchnia bitumiczna) 2) spadek poprzeczny - daszkowy 2% (jak nawierzchnia bitumiczna) wyniesienie (+)10 cm 3) konstrukcja platformy a) 8 cm - brukowa kostka betonowa koloru czerwonego b) 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 c) 25 - 35 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie d) 10 cm - stabilizacja kruszywa cementem o RM=1,5MPa Obramowanie ciągu pieszo-rowerowego obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z posypki cementowo - piaskowej 1:4, platformy opornikiem betonowym 15x30 na ławie z betonu C12/15 z oporem. Sposób odwodnienia drogi - powierzchniowy - lewostronny rów przydrożny wymaga wykonania regulacji zgodnie z przekrojami normalnymi i poprzecznymi. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na okres realizacji inwestycji tymczasowej organizacji ruchu. 4. Przedmiot umowy określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym: 1) projekt wykonawczy branży drogowej - Przebudowa drogi gminnej w m. Rusinowo działka nr 17/1, 2) projekt stałej organizacji ruchu - Przebudowa drogi gminnej w m. Rusinowo działka nr 17/1, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży drogowej - Przebudowa drogi gminnej w m. Rusinowo działka nr 17/1, 4) Projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej - Budowa drogi gminnej w m. Rusinowo działki 27/1, 28/2, 29/5, 30/6, 5) Projekt stałej organizacji ruchu - Budowa drogi gminnej w m. Rusinowo działki 27/1, 28/1, 29/1, 30/1. 6) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót branży drogowej - Budowa drogi gminnej w m. Rusinowo działki nr 27/1, 28/1, 29/1, 30/1. 7) przedmiary robót stanowiące element pomocniczy przy określaniu ceny. 5. Zamówienie realizowane jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. 6. Załącznikiem do umowy jest zestawienie rzeczowo-finansowe, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Do każdej faktury należy załączyć zestawienie wykonanych elementów robót opracowane na podstawie zestawienia rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2966417,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2998072,38

  • Oferta z najniższą ceną: 2998072,38 / Oferta z najwyższą ceną: 3550000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.