eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania porządku w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Poznań: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania porządku w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy
Numer ogłoszenia: 312588 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania porządku w Biurze Terenowym ZUS w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do umowy CRM nr 1041399 zawartej z CLAR SYSTEM S.A. w dniu 25.07.2014r. na usługi sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie i utrzymanie porządku w budynku Biura terenowego ZUS w Słupcy przy ul. Warszawskiej 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. JANICKIEGO 20B, 60-542 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2329,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2865,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2865,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2865,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w 2014r. prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę sprzątania i utrzymania porządku w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu, które obejmowało również świadczenie usług sprzątania w Biurze Terenowym w Słupcy. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym opublikowanym w Dzienniku Urzędowym UE nr 2014/S 097-169877 z dnia 21.05.2014r. możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na usługę sprzątania w BT w Słupcy na okres do 5 miesięcy po dniu 30.09.2014r. w przypadku zmiany terminu przekazania nowego budynku biura. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające stanowi 0,2% wartości zamówienia podstawowego. Dotychczasowym wykonawcą usługi jest CLAR SYSTEM S.A. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego . Przedmiot zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dotychczasowym wykonawcą usług jest CLAR SYSTEM S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.