eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa zestawów stymulatorów CRT-P z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS oraz zestawów kardiowerterów - defibrylatorów CRT-D z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Konin: Dostawa zestawów stymulatorów CRT-P z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS oraz zestawów kardiowerterów - defibrylatorów CRT-D z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 30885 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów stymulatorów CRT-P z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS oraz zestawów kardiowerterów - defibrylatorów CRT-D z kompletem elektrod i zestawem do angiografii CS dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet 1 - 20 zestawów stymulatorów z funkcją terapii resynchronizującej serce (CRT-P) z oprogramowaniem umożliwiającym optymalizację stymulacji BiV Pakiet 2 - 20 zestawów kardiowerterów defibrylatorów z funkcją terapii resynchronizującej serce o rozszerzonej konfiguracji impulsu HV i sterowania (CRT-D) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Warunki ogólne. Na czas trwania umowy:Dot. pakietu nr 1:1.Wykonawca zapewni programator - 1szt. oraz papier termoczuły do programatora - 1 opakowanie na 5 rozruszników.2. Wykonawca zapewni niezbędne szkolenie w zakresie umożliwiającym posługiwanie się oferowanymi środkami medycznymi. 3.Wykonawca zapewni skład konsygnacyjny w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, ul. Szpitalna 45, Magazyn przy Sali Operacyjnej 2/11 zawierający: 2 zestawy stymulatorów trójjamowych resynchronizujących DDDR (BIV) z kompletem elektrod RA, RV, CS i zestawem do angiografii CS oraz papierem do programatora.4.Wykonawca dostarczy legitymacje stymulatorów lub pokryje koszty ich produkcji/druku.5. Płatność następuje po wykorzystaniu urządzenia na podstawie raportu zużycia.Dot. pakietu nr 2:1.Wykonawca zapewni programator - 1 szt. oraz papier do programatora; 1 opakowanie na 1 defibrylator.2.Wykonawca zapewni niezbędne szkolenie w zakresie umożliwiającym posługiwanie się oferowanymi środkami medycznymi.3.Wykonawca zapewni skład konsygnacyjny w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie, ul. Szpitalna 45, Magazyn przy Sali Operacyjnej 2/11 zawierający: 2 zestawy kardiowerterów - defibrylatorów resynchronizujących z elektrodami oraz 2 opakowania papieru do programatora. 4.Wykonawca dostarczy legitymacje kardiowerterów-defibrylatorów lub pokryje koszty ich produkcji/druku.5.Płatność następuje po wykorzystaniu urządzenia na podstawie raportu zużycia.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna wybranych elementów zestawu, bez konieczności zakupu zestawu w całości. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty wyceny poszczególnych elementów zestawu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-8/2015 dostępnej na stronie Zamawiającego www.szpital-konin.pl w zakładce zakupy i przetargi/zamówienia publiczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Funkcjonalność - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Obniżenie cen jednostkowych elementów wchodzących w skład zestawów, o których mowa w ust. 1 - dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy, może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2. W przypadku niewyczerpania zamawianego asortymentu, termin określony w ust. 1 może zostać za zgodą Stron przedłużony do czasu, gdy wykonanie umowy osiągnie wartość nominalną określoną w § 2 ust. 1. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak modyfikacja stymulatorów, kardiowerterów -defibrylatorów i osprzętu, strony dopuszczają dostarczenie odpowiedników tego asortymentu, po uprzedniej akceptacji w formie pisemnej Ordynatora Oddziału Kardiologicznego. Cena nie może jednak przekroczyć ceny jednostkowej netto asortymentu, którego dotyczy odpowiednik

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, II piętro, pokój 3/14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, budynek D, II piętro, pokój 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 zestawów stymulatorów z funkcją terapii resynchronizującej serce (CRT-P) z oprogramowaniem umożliwiającym optymalizację stymulacji BiV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-8/2015 dostępnej na stronie Zamawiającego www.szpital-konin.pl w zakładce zakupy i przetargi/zamówienia publiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 zestawów kardiowerterów defibrylatorów z funkcją terapii resynchronizującej serce o rozszerzonej konfiguracji impulsu HV i sterowania (CRT-D). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ nr WSZ-NZ-8/2015 dostępnej na stronie Zamawiającego www.szpital-konin.pl w zakładce zakupy i przetargi/zamówienia publiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.