eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Łódź: Dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10
Numer ogłoszenia: 308037 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294893 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatorów wraz z wyposażeniem dla potrzeb podstawowej diagnostyki laboratoryjnej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - załącznik nr 2 w części B SIWZ. Nomenklatura -Wspólny słownik zamówień CPV - 38434000-6, 38434560-9, 38434570-2. Przedstawione w załączniku nr 2 cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełnić określone w nich parametry. Parametry sprzętu mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Podział pakietów: Pakiet nr 1. analizator immunochemiczny z wyposażeniem - 1 sztuka; Pakiet nr 2. - analizator hematologiczny 5Diff z wyposażeniem - 1 sztuka. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: -sprzedaż 1 szt. analizatora immunochemicznego wraz z wyposażeniem oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (pakiet nr 1), -sprzedaż 1 szt. analizatora hematologicznego wraz z wyposażeniem oraz dostawa do siedziby Zamawiającego (pakiet nr 2), -instalacja urządzenia oraz uruchomienie wszystkich funkcji, -przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu; rok produkcji nie starszy niż 2011 i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne. Wykonawca zapewnia udzielenie Zamawiającemu gwarancji przez okres minimum 24 miesiące oraz bezpłatny serwis w czasie trwania gwarancji. Zamawiający dopuszcza serwis i wykonywanie usług instalacyjnych oraz szkoleniowych bezpośrednio przez producenta lub jego autoryzowane służby. Za ich działania lub zaniechania w całości odpowiada Wykonawca będący stroną w umowie. W ramach okresu gwarancyjnego dotyczącego dostarczonego przedmiotu zamówienia czas reakcji serwisu wynosi max. 24 godz. (dni robocze) - diagnoza awarii i rozpoczęcie naprawy od chwili zgłoszenia usterki. Warunki lokalowe Zamawiającego: pomieszczenie usytuowane na parterze budynku. Zamawiający wymaga podłączenia analizatora do systemu informatycznego Szpitala na koszt Wykonawcy. W przypadku wątpliwości i zastrzeżeń Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie przed terminem składania ofert. Opis części zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane pakiety nr 1-2. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie pakietów. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w załączniku nr 1 SIWZ). 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1. Dostawa analizatora immunochemicznego z wyposażeniem - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., ul. Postępu 21B, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264924,00

  • Oferta z najniższą ceną: 264924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 264924,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2. Dostawa analizatora hematologicznego 5Diff z wyposażeniem - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sysmex Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82407,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88484,40

  • Oferta z najniższą ceną: 88484,40 / Oferta z najwyższą ceną: 88484,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.