To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Paczków: Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania niestrzeżonego - SPP na terenie miasta Paczkowa
Numer ogłoszenia: 307046 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278358 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paczków, Rynek 1, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 77 4316791, faks 77 439 02 96.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania niestrzeżonego - SPP na terenie miasta Paczkowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania niestrzeżonego - SPP na terenie miasta Paczkowa. Do zadań Wykonawcy należy: 1. Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej w zakresie rozmieszczenia i oznakowania poziomego oraz pionowego miejsc parkingowych tworzących Strefę Płatnego Parkowania wraz z projektem organizacji ruchu dla obszaru objętego Strefą Płatnego Parkowania z zastrzeżeniem, iż Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia opracowaną dokumentację. 2. Urządzenie i wyposażenie SPP zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 3. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z przeprowadzeniem analizy istniejącego oznakowania pod kątem tworzenia SPP. 4. Wyposażenie strefy płatnego parkowania w automaty do sprzedaży biletów (minimum 8 sztuk) przy założeniu, że jeden parkomat obsługuje 35 - 45 miejsc postojowych. 5. Uruchomienie strefy płatnego parkowania niestrzeżonego w zakresie określonym uchwałą Rady Miejskiej w Paczkowie nr V/20/2011 z dnia 03.03.2011 roku i VII/42/2011 z dnia 28.04.2011 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych kategorii gminnej na terenie miasta Paczkowa, ustalenia wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, wprowadzenia opłat abonamentowych i zerowej stawki opłaty dla niektórych użytkowników dróg i określenia wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat uchwałą Rady Miejskiej w Paczkowie nr V/20/2011 z dnia 03.03.2011 roku i VII/42/2011 z dnia 28.04.2011 roku. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy zobowiązany jest do: 1. Wykonania koncepcji zagospodarowania strefy płatnego parkowania niestrzeżonego w obszarze określonym uchwałą Rady Miejskiej w Paczkowie nr V/20/2011 z dnia 03.03.2011 roku i VII/42/2011 z dnia 28.04.2011 roku obejmującą: - sporządzenie bilansu miejsc postojowych, - określenie ilości i sporządzenie planu rozmieszczenia urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę ww. urządzeń, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, jeżeli będzie wymagane, - wykaz wszystkich pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania strefy płatnego parkowania 2. Przedstawienia Zamawiającemu informacji technicznej dotyczącej parkomatów zaproponowanych do zastosowania przez Wykonawcę. Parkomaty winny drukować na biletach datę i czas zakupu biletu oraz jednoznacznie określony czas parkowania. Wymaga się aby parkomaty posiadały: bezprzewodowe zasilanie gwarantujące ciągłą eksploatację, możliwość wyświetlania informacji w kilku językach oraz zapisu dokonywanych operacji sprzedaży biletów i pokwitowań kontrolnych przy opróżnianiu kaset pieniężnych, możliwość elektronicznej zapłaty za bilety. Warunek konieczny: wiek parkomatów nie może przekroczyć 3 lat od daty produkcji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Parking Sp. z o.o., ul. Nektarowa 11, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 587610,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1087671,95
Oferta z najniższą ceną: 1087671,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1087671,95
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.