eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › usługi ochrony osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Ostrów Wielkopolski: usługi ochrony osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 3068 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 514450 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5926103, faks 062 5926160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ochrony osób i mienia budynków Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej w siedzibach sądu: w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Sądowej 2 oraz w Krotoszynie przy ul. Sienkiewicza 11 Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu. Przeprowadzenie wizji lokalnej przez potencjalnego wykonawcę ma na celu poznanie chronionego obiektu, jego specyfiki i wymagań zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Część I - budynek Sądu Rejonowego przy ul. Sądowej 2 w Ostrowie Wielkopolskim Część II - budynek Sądu Rejonowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Krotoszynie. Zakres obowiązków Wykonawcy będzie obejmował: wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, prawidłową obsługę telewizji przemysłowej i monitoringu, obsługę bramkowych wykrywaczy metali zainstalowanych w budynkach, zgodnie z instrukcjami użytkowania, wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób, natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ppoż., w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej lub innych służb ratowniczych po czym do czasu ich przybycia przystąpienie do likwidacji tych zagrożeń w miarę posiadanych środków, w sytuacjach zagrożenia procesu ochrony wzywanie grupy interwencyjnej w celu wsparcia ochrony oraz w razie konieczności informowanie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych, prowadzenie obserwacji otoczenia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń, nie wpuszczanie na teren chronionych obiektów osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz osób usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione, zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie chronionych obiektów, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty, pozwalanie na wjazd na teren posesji tylko pojazdom upoważnionym, prowadzenie książki przebiegu ochrony, zwracanie uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu. W celu przywrócenia porządku korzystanie z pomocy Policji podejmowanie działań w przypadku powstania nieprzewidzianego zdarzenia losowego ( włamanie, zdarzenie wywołane czynnikami atmosferycznymi), dokonanie obchodu obiektów po zakończeniu godzin urzędowania i zamknięciu obiektów, otwieranie głównego wejścia do budynku maksymalnie na 30 minut przed rozpoczęciem pracy, a zamykanie minimum 15 minut po zakończeniu pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: budynek Sądu Rejonowego przy ul. Sądowej 2 w Ostrowie Wielkopolskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów Prosna, ul. Widok 2A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4973,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3989,46

  • Oferta z najniższą ceną: 4366,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6106,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: budynek Sądu Rejonowego przy ul. Sienkiewicza 11 w Krotoszynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów Prosna, ul. Widok 2A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2828,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3299,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2948,32 / Oferta z najwyższą ceną: 4591,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.