eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Siewierz: Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 30646 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Szpital Chorób Płuc , ul. ks. bp.Zb. Oleśnickiego 21, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 032 6741142 w. 25, 665202820, faks 032 6741471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kateringowe na całodzienne żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków diety podstawowej i cukrzycowej dla całodziennego wyżywienia  pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu, ul. Ks. Bp. Zb. Oleśnickiego 21. Ilość łóżek szpitalnych - 42, Ilość posiłków w skali miesiąca wynosi 1.277 (przy pełnej obsadzie), Ilość posiłków w skali roku (przy pełnej obsadzie) wynosi 15.330 Średnia ilość hospitalizacji w skali miesiąca w roku 2009 wynosi ok. 30 pacjentów, co daje w skali roku ok. 10950 wydanych posiłków.   Rodzaje diet:   1. Dieta podstawowa - z obowiązującymi normami Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki dla pacjentów przyjmowanych w godzinach od 24.00 do 7.00 będą zgłaszane telefonicznie o godz. 7,00 rano, następnie potwierdzone pisemnie przez pielęgniarkę oddziałową na podstawie raportów, natomiast dla pacjentów przyjmowanych w godz. Od 7.00 do 12.00 będą zgłaszane telefonicznie do godz. 14,00 jako korekta relewy i potwierdzone na piśmie przez pielęgniarkę oddziałową. Zamawiający będzie wymagał sporządzania jadłospisów dekadowych. Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety normalnej i cukrzycowej wraz z gramaturą. Przykład zestawienia posiłków zawiera zał. Nr 5 1.2 Każdy posiłek podstawowy: śniadanie, obiad 2-daniowy, kolacja (musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatki  warzyw, bądź owoce). Do posiłków: śniadanie i kolacja należy dodać herbatę wraz z cukrem, natomiast do obiadu kompot, kisiel płynny itp. 1.3. Harmonogram wydawania posiłków: śniadanie -    8.00 - 8.30, obiad     -  12.00 - 12.30, kolacja     -  17.30 - 18.00,   1.4 Wykonawca ma dostarczyć posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. 1.5 Warunki przygotowania, transportu oraz przechowywania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. Niezbędne naczynia i sztućce zapewnia Wykonawca. 1.6 celu rozdzielenia posiłków przywiezionych przez Wykonawcę, Zamawiający udostępni na parterze oddział tzw. kuchenkę czystą. Do mycia i dezynfekcji naczyń Zamawiający może udostępnić Wykonawcy 1.7 Wykonawca zapewnia codzienny depozyt w postaci 4 posiłków diety cukrzycowej, z których Zamawiający może ale nie musi skorzystać. Zamawiający płaci tylko za dostarczone posiłki diety cukrzycowej, zgodnie z zaleceniem lekarza prowadzącego lub dyżurnego. W interesie Wykonawcy jest należyta gospodarka depozytem tak, by nie pozostawały produkty złej jakości (odpowiednia rotacja)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20 - Posiłki szpitalne 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:   1.  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,   szczegółowy opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień 2.   posiadania wiedzy i doświadczenia,   szczegółowy opis warunków udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia 3.   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   szczegółowy opis warunków udziału w zakresie potencjału technicznego oraz osób 4.   sytuacji ekonomicznej i finansowej,   szczegółowy opis warunków udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej  

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1. Pozwolenie na transport żywności. 2. Co najmniej 2 referencje potwierdzające należyte wykonanie usług cateringowych z okresu ostatnich 3 lat w zakresie zbiorowego żywienia pacjentów w Zakładach Opieki Zdrowotnej tj. np. w szpitalach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.silesia-region.pl/scpsiewierz/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: adres pkt I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.03.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.