eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH KOPIAREK CYFROWYCH NA POTRZEBY MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Warszawa: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH KOPIAREK CYFROWYCH NA POTRZEBY MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY
Numer ogłoszenia: 305729 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury , ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH KOPIAREK CYFROWYCH NA POTRZEBY MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest dostawa i instalacja fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych w ilości 18 szt. z podziałem na IV typy wraz z przeszkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi danego urządzenia, w terminie 14 dni od podpisania umowy, na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 4/6 i Wspólnej 2/4. Dokładną specyfikację przedmiotowych urządzeń zawiera Zestawienie parametrów technicznych urządzeń stanowiący załącznik nr 1 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które należy wnieść na okres związania ofertą. 2.Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą Pzp, m. in.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Sposób wniesienia wadium: a)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: NBP O O W - wa, nr: 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b)W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącego zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na dostawę fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6 i Wspólnej 2/4, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4.W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5.Dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. b, nie należy załączać do oferty lecz złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Administracyjnego Ministerstwa Infrastruktury w budynku A, II piętro, pokój 224. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X pkt 8, z dopiskiem wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ofertę spełniającą wszystkie wymagania, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tzn., że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonały min. 2 zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 2 zamówienia z zakresu dostawy fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych, na kwotę min. 200 000,00 zł (brutto) każde. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie wg Rozdziału V pkt 2 (załącznik nr 4). 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość równą co najmniej cenie brutto przedstawionej oferty. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami). 3.W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) i 3 ) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Pozostałe dokumenty będą badane łącznie. 4.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa - Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Zamówień Publicznych , budynek A, II piętro, pokój nr 225.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Ministerstwie Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, w Sekretariacie Biura Administracyjnego, budynek A, II piętro, pokój nr 224..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie, w zakresie 1 sztuki kserokopiarki wolnostojącej o podwyższonych parametrach technicznych (Typ II), jest realizowane w ramach pomocy technicznej dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013 (oś priorytetowa XV: Pomoc techniczna - Fundusz Spójności)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.