eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Zawiercie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej.
Numer ogłoszenia: 304743 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229486 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie, parkingów oraz alejek w parku Mickiewicza, Kościuszki oraz na terenach zieleni miejskiej. Łączna długość dróg o nawierzchni asfaltowej wynosi 96 km. Powierzchnia alejek na terenach zieleni miejskiej wynosi 600 m2 (skwery przy ul. Sikorskiego, Wyszyńskiego, Powstańców Śląskich, Sikorskiego i Reymonta). Łączna długość dróg gruntowych wynosi 49 km. Powierzchnia alejek w parku Mickiewicza i Kościuszki wynosi 10.950 m2. Powierzchnia parkingów wynosi: - parking oraz zatoki parkingowe przy ul. Wierzbowej - 2.100 m2 - parking przy ul. Smutnej - 1.200 m2 - parking przy ul. Dąbrowskiego -350 m2 - parking przy ul. Wierzbowej - (D.H. Kmicic) - 3.000 m2 - parking przy ul. Westerplatte - 600 m2 - parking przy ul. Niedziałkowskiego - 300 m2 - parking przy ul. Miodowej - 800 m2, - parking przy ul. Moniuszki - 500 m2, - parking przy ul. Batorego - 800 m2, - parking przy ul. Towarowej - 400 m2 - parking przy ul. Westerplatte (przy Cechu) - 400 m2, - parking przy ul. Bankowej - 400 m2. - zatoki parkingowe przy drogach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy - 2.000 m2 Wykaz dróg o nawierzchni asfaltowej stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy i SIWZ. Wykaz dróg gruntowych stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy i SIWZ. Drogi o nawierzchni gruntowej należy odśnieżać na odcinkach, przy których znajdują się zabudowania oraz na odcinkach pomiędzy zabudowaniami a drogami o nawierzchni asfaltowej. Standard zimowego utrzymania dróg: 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości i długości. 2. Jezdnia posypana na: skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, przystankach autobusowych, innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. 3. Dopuszczalny czas zalegania i występowania: - luźny śnieg: 3 godz. - śnieg zajeżdżany: występuje - zaspy, języki śniegowe: 3 godz. - szron: 3 godz. - lodowica: 6 godz. Za jakość stosowanych materiałów, wykonanych robót oraz utrzymanie standardu zimowego utrzymania dróg odpowiedzialny jest Wykonawca. Każdy pojazd wymieniony w wykazie sprzętu w ofercie zostanie wyposażony w system GPS (w ciągu 31 dni od podpisania umowy), umożliwiający bieżący podgląd jego pracy oraz jego lokalizację. Jednocześnie Wykonawca w ramach oferowanej kwoty zapewni Zamawiającemu w jego siedzibie podgląd na jednym stanowisku komputerowym celem monitorowania pracy pojazdów. System obsługujący monitoring pojazdów powinien umożliwić Zamawiającemu: sprawdzenie czasu pracy pojazdów z podaniem czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy, ilości przejechanych kilometrów, ilości przejechanych kilometrów i czasu pracy pojazdu z opuszczonym lemieszem (dla pojazdów wyposażonych w pługi), ilości przejechanych kilometrów i czasu pracy pojazdu z włączonym urządzeniem do posypywania (dla piaskarek). System powinien również archiwizować zebrane dane z możliwością ich podglądu i odtworzenia do 60 dni wstecz. Stosowane w czasie pracy znaki, sygnały oraz urządzenia zabezpieczające powinny być dobrze widoczne w dzień jak i w nocy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie odpowiada Wykonawca. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich warunków sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych wyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie. Sprzęt winien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w ciągu 40 minut od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. Nośniki pługów odśnieżnych powinny mieć zamontowane płyty czołowe. Pojazdy samochodowe używane do wykonania prac przy odśnieżaniu dróg i zwalczania śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej lub pomarańczowej. Lemiesze powinny mieć oznaczone skrajnie, wystające poza obrys pojazdu, części w skrajne pasy pod kątem 450 barwy na przemian białej i czerwonej. Po przygotowaniu sprzętu i nośników należy dokonać próbnego montażu, podczas którego należy sprawdzić: - dopasowanie elementów łączących pług z płytą czołową, - działanie mechanizmu podnoszenia, - możliwość swobodnego układania się odkładnicy nawierzchni i przylegania lemiesza, - działanie oświetlenia sygnalizacyjnego, - działanie układu napędowego, - działanie mechanizmów napędów jazdy i zespołów roboczych oraz mechanizmu podnoszenia, - dopasowanie rozsypywarki do nośnika (w przypadku rozsypywarek nakładowych), - działanie układu napędowego oraz układu dozującego i rozsypującego, - działanie urządzeń regulujących. Wykonawca powinien dysponować bazą sprzętu na terenie miasta Zawiercie (lub uruchomić ją w terminie nie dłuższym niż 3 tygodnie od dnia podpisania umowy), wraz z zapleczem socjalnym dla zatrudnionych operatorów sprzętu zimowego, kierowców i innych pracowników zatrudnionych przy zimowym utrzymaniu dróg umożliwiającym: - przebranie się pracowników w ubiory robocze, - umycie po zakończeniu pracy. Pomieszczenia socjalne powinny być ogrzewane, oświetlone w porze wieczorowo - nocnej oraz utrzymane w czystości i porządku. Wykonawca powinien dysponować punktem dyspozytorskim z całodobową obsługą. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu w pełnej gotowości i sprawności technicznej przez cały okres trwania akcji zimowej. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia materiałów do zwalczania śliskości zimowej tj. piasek, sól, żużel. Nośniki pod pługi lemieszowe powinny być wyposażone we wzmocnioną ramę, która umożliwi zamocowanie do niej płyty czołowej. Układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika. Nośniki winny być wyposażone w telefony komórkowe w zestawie głośnomówiącym i sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej lub pomarańczowej. Ponadto reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach. Podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy. W zależności od pracy, jaką mają wykonywać lemiesze powinny być wykonane ze stali, gumy lub tworzywa sztucznego z hydraulicznym dociskiem. Operatorem sprzętu może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia, tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do prac przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania: - układu hydraulicznego, - zaczepu nośnika, - stanu technicznego nośnika. Nie należy rozpoczynać pracy do chwili gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy wykonać również niezbędne czynności konserwacyjne. W czasie pracy operator powinien: - wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu i prowadzeniem nośnika, - w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy i zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, - przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu drogowego. Po zakończeniu pracy, pług należy pozostawić opuszczony, aby obciążyć zawieszenie, następnie sprzęt oczyścić i dokonać przeglądu. Wszelkie uszkodzenia sprzętu zagrażające bezpieczeństwu obsługi sprzętu jak i użytkownikom dróg należy niezwłocznie usunąć. Odśnieżanie ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, parkingi itp. Do odśnieżania dróg używa się opłużonych pojazdów samochodowych oraz innych maszyn i nośników przystosowanych do w/w prac. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne, niweczące efekty odśnieżania dróg) osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego może być niemożliwe. Organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych, zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania, np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nadmiaru śniegu na pisemne polecenie Zamawiającego z ul. Marszałkowskiej (dwukrotnie). Zamiennie Zamawiający może wskazać inne ulice, z których należy usunąć nadmiar śniegu. Śnieg należy wywozić na składowisko odpadów. Szerokość rozsypywania środków do zwalczania śliskości zimowej (soli) oraz materiałów powinna pokrywać 0,8 szerokości jezdni. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania pozostawionego na jezdni po sezonie zimowym żużla oraz do oczyszczania zatkanych kratek ściekowych. W przypadku braku występowania warunków zimowych (śnieg, gołoledź) Wykonawca zobowiązany jest do zbierania (oczyszczania) z odpadów parków Mickiewicza i Kościuszki, innych terenów zieleni miejskiej wskazanych przez Zamawiającego oraz mechanicznego zamiatania jezdni dróg asfaltowych wg załącznika nr 1 do umowy i alejek w parkach. Odbiór odbywa się w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Po odbiorze spisywany jest protokół podpisany przez obie strony. Protokół jest podstawą do sporządzenia faktury i wystąpienia do Zleceniodawcy o uregulowanie należności w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury z protokołem odbioru. Pierwsza faktura za miesiące od października do grudnia zostanie wystawiona przez Wykonawcę w miesiącu styczniu 2009 r. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego informowania Zleceniodawcy (telefon lub faks) o planowanym harmonogramie pracy sprzętu w danym dniu. Przed upływem każdego miesiąca Wykonawca przedstawia wykaz pracy sprzętu w danym miesiącu (ilość przepracowanych motogodzin, ilość przejechanych kilometrów), wykaz ilości zużytych środków do zwalczania śliskości oraz wykaz ilości materiałów uszorstniających. Zleceniodawca przeprowadza wyrywkową kontrolę ilości rozsypanych środków, szerokości i długości sypania. Odbiór wyrywkowy, częściowy odbywa się po wykonaniu pracy, jeżeli warunki pogodowe nie niweczą pracy. Nieobecność powiadomionego przedstawiciela Wykonawcy (telefon, faks) w trakcie kontroli, nie stanowi podstawy do nie uznania żądań Zamawiającego. Łączna długość dróg o nawierzchni asfaltowej wynosi 96 km. Powierzchnia alejek na terenach zieleni miejskiej wynosi 600 m2 (skwery przy ul. Sikorskiego, Wyszyńskiego, Powstańców Śląskich, Sikorskiego i Reymonta). Łączna długość dróg gruntowych wynosi 49 km. Powierzchnia alejek w parku Mickiewicza i Kościuszki wynosi 10950 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 440000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 438785.05
  • Oferta z najniższą ceną: 438785.05 oferta z najwyższą ceną: 438785.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.